Citat:
Ursprungligen postat av
wendy1
Nu var det inte mig du frågade men jag undrar ändå.
Vilka bevis har du själv för dina påståenden?
bara de som alla andra bevisat här ;-) Har ju varit en hel del sidor som skrivits och en hel del pm i början och en massa som "känt" dem som har skrivit och sagt att så är det.
det var ingen fråga från mig utan jag skulle bevisa. Jag har själv utmattningssyndrom och är konstant trött. Det har jag läkarintyg på. Men om man nu tittar på MEs symptomer så hade jag platsat där oxå. Jag har en tonåring på 14 år och vet vad hon kämpar mot. Jag har även en 21 åring med Aspergers som Bjärrehov hjälpte till att göra så han fick betyg i skolan och de släppte inte honom förrän efter 1 terminen på gymnasiet för att veta att det gick bra. Han har oxå läkarintyg. Min man har oxå en som har högfungerade autism och ADD. Med kraftig bacillskräck och han har läkarintyg.
så ska det bara in ett läkarintyg kan jag väl fixa men nu tror jag inte det var mina. Och allt är sekretess så det är inte någon som kommer få ut det ;-)
Jag känner inte familjen men jag tror inte allt är så komplicerat som alla tycker. Och hade mina barn varit "grönsaker" eller på väg och de bara vill dö. och man själv så nere så tror jag att jag kan förstå vad som föregick i huvudet på föräldrarna. Men att hålla på att svartmåla dem som farliga och läskiga mm tror jag inte på. Det pratas så mycket skit om dem som inte kan försvara sig.