Citat:
Ursprungligen postat av
Moosky
Bevis som dina kanske via PM? Bwahahhahahahhaha. Nej, lärarinnan är den mest trovärdiga hittills och det stämmer bra in på rektorns uttalande om någon form av trötthetssyndrom. Det är ju något som inte ens rektorn har koll på. Ändå dansade skolan när föräldrarna knäppte i fingrarna. Så i dag kan dom rannsaka sig själva och titta på det sk läkarintyget hur mycket prover man tagit på dom här flickorna.
Ska du ljuga så du blir trodd tar du fram mitt inlägg när jag skriver att pappan är psyko.
Värst vad du blir ansatt i denna tråden,skribenter som vanligtvis skriver hyfsat vettigt,tycks helt förlorat sitt sunda förnuft här.
Finns så klart inget ädelt i att mörda sina barn även om pappan skrivit ett välformulerat brev som vi i tråden inte fått ta del av i sin helhet.
Tror inte jag läst någon liknande tråd tidigare med så många "virrpannor"som försvarar eller tycker det finns förmildrande omständigheter att flickorna mördats.
Har tyvärr inte lyckats komma in och läsa Elisabeth Höglunds blogg i sin helhet,men av de citat jag läst här som tar upp bl a pianolärarinnans betraktelser,så kan jag inte annat tycka än att detta är ett planerat mord på två barn.
Elisabeth Höglund är dessutom en journalist av gamla stammen som jag skattar högt och håller för trovärdig.
Tycker det är jätteviktigt att det utreds och offentliggörs vem exakt det är som mördat barnen och ev den andra vuxna,är tveksam till att detta skett i samförstånd.
Vore ett gräsligt scenario att ha en gemensam familjebegravning för de olika släkterna om det senare kan bevisas att endast en i familjen har mördat,och kanske de sista åren totalt brutit ner de övriga i familjen.