2018-01-25, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anvandarnamn2
Någon som vet hur man blir av med annonserna på https://omni.se/ ?

Jag använder annonsblockeraren uBlock Origin.
Citera
2018-01-25, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tugor
Jag använder annonsblockeraren uBlock Origin.
Ahh, använder också UBO, men hade visst missat att klicka i den svenska filterlistan vid sista ominstallationen. Extra bra att uBlock rensar där då sidan inte har RSS. Tack i alla fall.
Citera
2019-10-23, 22:15
Medlem
Är det någon mer som lagt märke till hur drastiskt kvaliteten på artiklarna har sjunkit? Det är felstavningar i majoriteten av alla artiklar och nu senast var det en hel artikel om en lag som ska ändras inom sjukvården men ingenstans i artikeln nämner dom ens vilken lag det gäller.
Citera
2022-02-07, 13:46
Medlem
Omni har överlag blivit mycket sämre den senaste tiden både till nyhetsutbudet och tillgängligheten.
Citera
2024-02-07, 19:26
Medlem
Omni verkar tappat sin balans och flertalet artiklar jag läser på senare tid fallet in under dogm, narrativ och doktrin. Kanske inte så konstigt med tanke på vilka deras ägare är?
Citera
2025-10-07, 23:20
Medlem
skivsamlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ncogn1to
Omni verkar tappat sin balans och flertalet artiklar jag läser på senare tid fallet in under dogm, narrativ och doktrin. Kanske inte så konstigt med tanke på vilka deras ägare är?
Håller med. Jag blir återkommande irriterad på sensationaliserad vinkling, ensidig fokus och väldigt korta/faktafattiga smånotiser. T ex trump/usa, som kan fylla upp halva flödet, men där bara det tokiga trump gjort tas upp, inget om faktiska anledningen till "tokigheten". Med en bombastisk rubriksättning som egentligen inte återspeglar textens faktiska innehåll.

Och ett jäkla fokus på omvärlden. Som att Sveriges alla problem inte är relevanta.

Fan att Bulletin sket sig, jag var så pepp på att det skulle bli bra.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in