Citat:
Ursprungligen postat av
jamenda
Intressant! Men enligt Taarek ville ju Margrete hjälpa, och pratade om systemfel. Kanske det var Niels som skulle straffas med att få sim fru mördad. Stening var väl ett straff för otrohet? Niels otrogen? Med Susanne? Eller med nån av tvillingarna? Vart och ett av morden skulle kunna vara utfört för att straffa en kvarlevande anhörig.
Kan Niels varit otrogen med Nicole och är pappa till barnet? (Om nu Niels har bruna ögon vill säga) Därför har Margerete (en anhörig) straffats med stening? Då finns det ju kanske också på något sätt en koppling till varför Morgans bil setts under morddagen. Vem eller vilka som skulle ha använt bilen har jag dock ingen teori om än, men någon som vill sätta dit dem rimligtvis..
Om vi fortsätter på otrohetsspåret så var ju clownpatrik ute på krogen och utgav sig för att vara JournalistRickard och hittade Robin S som han sedan drog hem. Rickard blev sedermera nedslagen av "en svartsjuk pojkvän" (men det vet vi ju inget mer om).. Spontant skulle jag inte, om jag varit tjejen Robin, tagit en selfie med en snubbe som jag är otrogen med, och lagt ut på sociala medier...