Citat:
Ursprungligen postat av
adolf512
En sak som smr-anhängarna totalignorerar är att man genom att gå med i en nazistisk organisation exponerar sin identitit för rätt många individer, om man avstår ifrån att apa sig i ett demonstrationståg eller att slösa bort tid på flygbladsutdelningar osv så exponerar man fortfarande sitt ansikte för de man träffar inom organisationen.
Även om målet med sitt liv är raskamp (vad nu detta innebär) så bör man i dagsläget förbli anonym då det öppnar upp fler möjligheter
-infiltrering av organisationer.
-anställningar man inte hade kunnat få som öppen nazist(få har säker anställning idag).
Visare ökar sannolikheten att man blir dömd för ett 'brott' om man är aktiv nazist, om man inte hade varit känd som nazist så hade förundersökningen lagts ner istället.
Analsex är skönast för den som tar emot

ni inskränkta nazister går miste om det fina i livet.
Ja du! Apor är inget jag ser i NMR:s demonstrationsståg.
Jag ser ståtliga svenskar i respektingivande demonstrationståg.
Vet många som säger detsamma.
Har inga påtvingade skygglappar.
Till skillnad från clowner och människor som är maskerade, så drar NMR blickarna till sig.
Ärliga i sin framtoning.
Folk är trött på clowner.
Jag ser på dem som ett politiskt parti och utan att jag låter andras åsikter om NMR hindra mig att själv försöka se vad deras ideologi består utav.
Själv bilda mig en uppfattning om dem.
Oavsett vad vår , i mitt tycke, dysfunktionella åsiktskorridor levererar" om" dem.
Jag tycker att media och våra politiker är mot sitt egna folk.
Det är inte NMR.
De har punkter i partiprogrammet jag tycker är enormt bra och punkter jag inte riktigt förstår och vill ha klarhet i och närmre insyn i.