2018-01-24, 20:37
Medlem
RZLAs avatar
Självklart. Om 35-åringen är välbehållen, kurvig och fin, kan hon så klart konkurrera ut en 20-åring. Tänkt om 20-åringen är en riktig fläskpadda, det blir en lättvunnen seger för 35-åringen.
Citera
2018-01-24, 20:47
Medlem
Det där med ålder sitter i ens personlighet, och ingenting som egentligen har med faktiskt åldrande att göra. Om man beter sig som en gammal skata/gubbe, och kanske klär sig därefter så kommer det knappast komma så många efter en.
Om man däremot är ung till sinnet och skiter i hur det "ska" vara när man är i 30-årsåldern så löser det sig.

När jag fyllde 30 förra året fick jag åldersnoja. Jag är en av dem som enbart gillar män som är mycket äldre än mig själv + pysslar med ageplay. Jag fick jättemycket ångest över att jag passerat 30 för hjärnan var övertygad, i sin osäkerhet, att nu kommer jag bli gammal och skruttig och ingen vill ha mig.

Sen lärde jag mig att mina tankar självklart bara var bullshit. Jag är jävligt ung i sinnet och jag klär mig inte som man "ska" göra när man är 30. Fan vet jag hur man ska vara när man är 30, jag har aldrig varit 30 innan.
I mitt social yrke träffar jag på människor som både är yngre och i samma ålder som mig, som ser vääääldigt mycket äldre ut än vad som står på deras leg. Så allt handlar egentligen bara om inställning.

Ålder ÄR egentligen bara en siffra. Allt handlar om attityd.
Citera
2018-01-24, 20:48
Medlem
Datasmurfen64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefana
Hej

Det är ingen nyhet att män attraheras av yngre kvinnor. Det jag undrar är om en yngre kvinna och en 35 årig kvinna skulle befinna sig på ett ställe där resten är bara män, är det alltid den yngre som får allas uppmärksamhet eller kan männen finna den 35 åriga lika attraktiv?

Det är inte personligheten jag diskuterar så jag vill inte ha såna svar som att den 35 åriga kvinnan är intressant på ett sätt som den yngre inte kan vara, alltså att i och med åren och erfarenheterna är mer intressant som person. Här vill jag att vi diskuterar rubriken endast utifrån utseende, inte personlighet.
Jag börjar närma mig 50 - kvinnor attraherar mig, inte småtjejer som skulle kunna vara min dotter !
Så jag skulle säga tvärtom - 35 åringen skulle få min uppmärksamhet, inte den yngre kvinnan.
Citera
2018-01-24, 20:52
Medlem
Vid 35 års ålder har många blivit ruggugglor.
Men hade jessica alba stått där vs nåt yngre miffo.
Så hade alba varit jävligt porrig
Citera
2018-01-24, 21:06
Medlem
Jag är själv mellan 30 och 40 och skulle aldrig få för mig att få ihop det med någon som var under 30. Det är kvinnor jag träffar - inte barn på 20-25.

35 är ju dessutom smått. 55 hade kanske varit att ta i.
Citera
2018-01-24, 22:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedygonsalez
absolut, när de nått 35 har de väl exprementerat med olika stilar och smink osv och är mer mogna och har bättre smak än en yngre tjej på 20 bast.

Nu skulle vi ju inte diskutera andra egenskaper än just det yttre men i verkliga livet finner jag intelligens, röst och mycket annat väldigt attraktivt och viktigt.

Hur tror du att det känns att bli gammal och ful som kvinna? De flesta blir sura, bittra tanter.

Citat:
Ursprungligen postat av tizzenizze
Babianen är tillbaka och fortsätter i vanlig ordning att få alla trådar att handla om honom själv (ja, det är med 99% säkerhet en kille bakom detta alias).

Var har du varit sedan du slutade posta i augusti förra året? Avstängd på längre tid eller inlagd på något behandlingshem för psykotiska narcissister?

Här är en video där jag förklarar hur det funkar om man är 30+, http://sendvid.com/6h83soqi jag är 35 själv så jag vet.

Citat:
Ursprungligen postat av iLikeGiraffes
Vid 35 års ålder har många blivit ruggugglor.
Men hade jessica alba stått där vs nåt yngre miffo.
Så hade alba varit jävligt porrig

1) De flesta är ruggugglor redan vid 15. Sen har de 15 år av ohälsosam livs-stil på det. Då ser man ut ungefär så här, https://www.expressen.se/halsoliv/vi-gillar-vara-kroppar/

2) Är det nån som tror att män tycker att det där är sexigt?
Senast redigerad av Babianen 2018-01-24 kl. 22:23.
Citera
2018-01-25, 03:13
Bannlyst
Är det inte så att det finns 3 typer av kvinnor till varje man om man generalliserar.

1*De som man bara vill ligga med för fysisk njutning.
2*De som man vill ha barn ihop med.
3*De som man vill ha ett förhållande med.

Givetvis attraherar alla dessa typer av kvinnor.

#1 skulle kunna jämföras med goda efterätter, choklad, exotiska frukter, glass, tårtor etc etc
njutbart, inte nödvändigt men det förhöjer livskvaliten
#2 som en riktigt god maträtt lunch, kvällsmat.
den här känslan sitter i längre, det finns där en värme och en kärlek
#3 som ett gott vin, en mer poetisk variant med ett djup. Hypnotiserande, konversativ
och sensuell.Utvecklande.
Citera
2018-01-25, 03:21
Medlem
NovaOculuss avatar
Kvinnor och tjejer har olika slags charm, jag gillar livliga yngre tjejer men också erfarna och mognare kvinnor. Du måste helt enkelt använda dina bästa sidor.

Vad är bra med dig och vad är dåligt med dig?
Citera
2018-01-25, 03:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Suckmysperm
Först och främst kan vi konstatera att din uppdelning i punkt 2 och 3 var överflödig, visst jag kan acceptera att man befruktar en avelshona med ypperliga gener och sedna har en relation med en låtsasmamma, men få mödrar kommer väl tillåta detta, även om det ur ett samhällsperspektiv kanske kunde varit något gott.

Men visst du har ju rätt.

Anette Schwartz vill man helst kanske bara köra lite fuckifucki med och köra den långt i halsen (då hon är känd för sin talang på detta) medan men vill ha en söt tjej till förhållande, men ärligt talat så finns det nog inget kinkigare än att knulla söta tjejer, perky girls. Som suger medan de har katttröja och inneskor på sig.

Varför är punkt 2 och 3 överflödig?

Om #2:
Endel tjejer är som en slags perfect match ihop med just dig rent genetiskt, fysiskt ser du att
ni kommer att få en riktigt bra avkomma, pojke som flicka. Den här kvinnan är intelligent
och du vet att hon kommer att ta väl hand om dina barn, du känner starka modersinstinkter
mot henne, hon har ett bra jobb där hon tjänar tillräckligt med pengar och hon kommer ifrån
en bra och intressant familj.

Men tyvärr så vet du att du inte skulle kunna ha ett längre förhållande med henne
eftersom ni rent intellektuellt inte matchar även fast hon är intelligent. Hon har helt enkelt
andra intressen än vad du har och är för ansvarsfull för att du ska kunna ha kul med henne
i längden. Du vet att du kommer att tröttna.
Citera
2018-01-25, 06:28
Medlem
Såhär funkar det enligt mig.

En 18-24 årig tjej kan I princip leva hur hon vill. Äta skräp, knulla olika män I tid och otid. Supa. Resa runt och göra vad hon vill. Priset hon betalar är att hon snabbare blir gammal och efter 25 sjunker hennes värde I rask takt.

Kolla bara på Tinder och jämför hur 20-25 ålderspannet ser ut och titta sedan på 25-35 spannet. Massiv skillnad.

Det finns dock smarta tjejer, dom är få. Som tar hand om sina kroppar. Stoppar inte I sig onaturlig mat, äter frukt och grönt, nyttiga saker. Super inte skallen av sig. Ligger inte med 100 killar. Det är de tjejerna som behåller sig ända upp till 50år.

Allt handlar om hur man behandlar sin kropp samt hur ens föräldrar skötte om en mellan 0-18. Gener har viss betydelse också.
Citera
2018-01-25, 09:04
Medlem
En yngre tjej kan vara snygg, en äldre 35+ eller närmare min ålder kan vara attraktiv. Jag gör en skillnad så. Yngre tjejer intresserar inte mig ö.h.t
Citera
2018-01-25, 12:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stefana
Hej

Det är ingen nyhet att män attraheras av yngre kvinnor. Det jag undrar är om en yngre kvinna och en 35 årig kvinna skulle befinna sig på ett ställe där resten är bara män, är det alltid den yngre som får allas uppmärksamhet eller kan männen finna den 35 åriga lika attraktiv?

Det är inte personligheten jag diskuterar så jag vill inte ha såna svar som att den 35 åriga kvinnan är intressant på ett sätt som den yngre inte kan vara, alltså att i och med åren och erfarenheterna är mer intressant som person. Här vill jag att vi diskuterar rubriken endast utifrån utseende, inte personlighet.

När jag var 20 var jag som mest kåt på kvinnor mellan 40 och 60. Yngre kvinnor kunde inte för 5 öre mäta sig med mogna kvinnor i päls eller mogna kvinnor andra årstider med håret uppsatt och med sina blusar, kjolar och behag. 35-åringar kan faktiskt ha en bit kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in