2018-01-24, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Precis så, frågan löd om det finns sådana män och visst gör det det. Jag är en av dem, och jag känner ingen i min ålder som skulle föredra en 20-åring under sådana premisser som TS målat upp i sin frågeställning. Hur saker skildras i media är fullständigt irrelevant, det har inget med verkligheten att göra.

Ja en kvinna som åldras med värdighet är otroligt hett. Vem vill inte ha någon som behåller utseendet en bra bit in på senhösten i livet. Det är ju var persons dröm.

Skönhet falnar snabbt, speciellt för kvinnor med barn och allt. Så de välbehållna som visat att de har DNA för åldrandet är i särklass. Spela på lotta kan man göra ändå
Citera
2018-01-24, 15:57
Medlem
RutledgeWoods avatar
Jag tycker att alla tjejer/kvinnor under 30 är totalt ointressanta.
De är som finast i 30-50 åldern.
Citera
2018-01-24, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stefana
Hej

Det är ingen nyhet att män attraheras av yngre kvinnor. Det jag undrar är om en yngre kvinna och en 35 årig kvinna skulle befinna sig på ett ställe där resten är bara män, är det alltid den yngre som får allas uppmärksamhet eller kan männen finna den 35 åriga lika attraktiv?

Det är inte personligheten jag diskuterar så jag vill inte ha såna svar som att den 35 åriga kvinnan är intressant på ett sätt som den yngre inte kan vara, alltså att i och med åren och erfarenheterna är mer intressant som person. Här vill jag att vi diskuterar rubriken endast utifrån utseende, inte personlighet.

En vältränad 35-åring är sexigare än en fläskfet 20-åring, ja, absolut.
Citera
2018-01-24, 17:21
Medlem
Koodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefana
Hej

Det är ingen nyhet att män attraheras av yngre kvinnor. Det jag undrar är om en yngre kvinna och en 35 årig kvinna skulle befinna sig på ett ställe där resten är bara män, är det alltid den yngre som får allas uppmärksamhet eller kan männen finna den 35 åriga lika attraktiv?

Det är inte personligheten jag diskuterar så jag vill inte ha såna svar som att den 35 åriga kvinnan är intressant på ett sätt som den yngre inte kan vara, alltså att i och med åren och erfarenheterna är mer intressant som person. Här vill jag att vi diskuterar rubriken endast utifrån utseende, inte personlighet.

Nej, vad skulle det vara för erfarenheter som en yngre tjej inte skulle kunna upplevt? Kan du ge något exempel?

Sedan vill jag tillägga att jag är 42 och skulle aldrig lägga energi på någon kvinna över 35, jag har inga barn och vill gärna ha åtminstone 4-5 år på mig för att veta säkert att det är henne jag vill ha barn med. Vid 40 är det försent för kvinnor att skaffa barn.
Senast redigerad av Kooda 2018-01-24 kl. 17:32.
Citera
2018-01-24, 17:46
Medlem
InnesIs avatar
Jag kan tycka att det ofta inte är fören runt 23-25 som många mognar in i att vara vuxna på riktigt. Därför kan en kvinna se bra ut tidigare men vara ganska oattraktiv i mina ögon eftersom det fortfarande hänger kvar en del tonårstecken i personligheten.

Sedan ändras smaken med åldern. Klart jag tycker annorlunda om folk som är 30 eller 40 nu än när jag själv var 18. Någonstans tror jag de flesta drar sig till partners i den egna åldern. Det har med igenkänning och erfarenhet att göra.

Dessutom upplever jag att åldersspannet vad gäller intressanta kvinnor ökar med åren. Från 25 till 45 kan jag absolut känna attraktion gentemot en kvinna. Samma åldersspann när man var 18 var otänkbart både nedåt (naturligtvis!) och uppåt.
Citera
2018-01-24, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag är 35.

2) Jag är snygg,

http://www.imagebam.com/image/a7fb86646496133

http://www.imagebam.com/image/c0c3f0646496143

3) Kvinnor på 30+ ser inte ut som jag, speciellt inte kvinnor som är singlar. En sån kvinna är i samma divison som 40 åriga kvinnor. Vad skulle en 40 årig kvinna behöva erbjuda för att konkurrera med en 20 åring?

1) Ok, så med andra ord (dina egna ord) så är du inte värd något alls.

2) I beg to differ, du är ju tanig och undernärd med en asful mage och inga bröst, inte något var snyggt.

3) Hela Sverige kryllar av taniga, skrynkliga plattbrösta fruntimmer som du, gå på vilken dejtingsida som helst, och alla har ni barn också som ingen vettig man vill uppfostra och betala för.

4) Konstiga är att du ser ut som en ryss, du kan omöjligt vara svensk, visst är du ryss?
Citera
2018-01-24, 18:40
Avslutad
Ja absolut! Finns en tjej på jobbet som är väldigt fräsch. Blev chockad när hon berättade att hon är 35+.

Lite individuellt det där hur man åldras. Dock finns det kvinnor som ser ut som 50 när de är 35.
Citera
2018-01-24, 19:17
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
1) Ok, så med andra ord (dina egna ord) så är du inte värd något alls.

Om man är snygg är det annorlunda. Då spelar ålder och sånt ingen roll.

Citat:
2) I beg to differ, du är ju tanig och undernärd med en asful mage och inga bröst, inte något var snyggt.

Män tycker att jag är snygg.

Citat:
3) Hela Sverige kryllar av taniga, skrynkliga plattbrösta fruntimmer som du, gå på vilken dejtingsida som helst, och alla har ni barn också som ingen vettig man vill uppfostra och betala för.

1) Jag väger 46-47 kilo, http://www.imagebam.com/image/943e80662848063 average kvinnan väger typ 63 kilo, så det är inte vanligt for the record.

2) Nu hänger jag inte på dejting sidor men jag har bekanta som är singlar i min ålder och de kan inte få män.

3) En average kvinna på 30+ är osynlig för män. Hon kan få ligg men män är inte intresserade av seriösa relationer.

a) Här är ett exempel, https://www.youtube.com/watch?v=H-gfxjAaZg0

b) Här är en av kvinnorna som fryser sina ägg vid 36, https://www.youtube.com/watch?v=R-ccRCf50J4 om det var attraktivt med kvinnor på 30+ borde hon vara gift right?

4) En average kvinna på 20 har det också svårt med jämnåriga män, men hon har det lättare med män som är lite äldre.
Senast redigerad av Babianen 2018-01-24 kl. 19:22.
Citera
2018-01-24, 19:32
Medlem
Babianens avatar
Här är ett till exempel, Emily’s a TV scientist with a double first from Cambridge. But, single at 38, she confesses I'm paying £10,000 to freeze my eggs

Citat:
A growing number of women in their thirties are freezing their eggs
Dr Emily Grossman, 38, is freezing her eggs to avoid struggling to have children
She advises other women to freeze their eggs to increase their chances

Citat:
Emily is one of a growing number of single, thirtysomething women choosing to put motherhood on ice in the hope of starting a family with Mr Right, if and when he shows up.

Citat:
‘By the time I was in my late 20s, most of my friends from school and university were getting married. There was one summer I went to nine weddings. I thought: “I’ve got plenty of time. I’m living this amazing life.” I loved what I was doing, but I was also pushing myself so hard.’

Citat:
‘I’ve thought about that and, right now, it isn’t something I’d want to do,’ she says. ‘So I am dating. There’s no one in particular, but I’m putting myself out there and exploring what sort of man I want to have a future with.

om män tyckte att det var hett med average kvinnor på 30+ skulle hon inte vara i den här situationen. Det här visar att 30 är bäst före datum för average kvinnor.
Citera
2018-01-24, 19:52
Medlem
speedygonsalezs avatar
absolut, när de nått 35 har de väl exprementerat med olika stilar och smink osv och är mer mogna och har bättre smak än en yngre tjej på 20 bast.

Nu skulle vi ju inte diskutera andra egenskaper än just det yttre men i verkliga livet finner jag intelligens, röst och mycket annat väldigt attraktivt och viktigt.
Citera
2018-01-24, 19:53
Medlem
Babianen är tillbaka och fortsätter i vanlig ordning att få alla trådar att handla om honom själv (ja, det är med 99% säkerhet en kille bakom detta alias).

Var har du varit sedan du slutade posta i augusti förra året? Avstängd på längre tid eller inlagd på något behandlingshem för psykotiska narcissister?
Citera
2018-01-24, 20:07
Medlem
DixieDs avatar
En yngre kvinna på 18-25 har ingenting att erbjuda. Hon har knappt mognat. Jag är idag 30 år och av erfarenhet så tror jag att män skiter fullständigt i ålder. En kvinna som är attraktiv är attraktiv oavsett ålder. Främst är det kroppen som män attraheras av på kvinnor. Man vill gärna se en hälsosam kvinna med kurvor. Det vill säga smal men med kurvor.

Varför skulle man attraheras av yngre? Varför skulle jag attraheras av en yngre man överhuvudtaget förutom om han erbjöd kroppen? När man blir äldre föredrar man oftast äldre. Hade jag varit singel så hade jag valt en man över 35 -42 åtminstone. Inget föl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in