2018-01-24, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plebeii
Erkan och Hamad på varsin kant känns sexigare än Tankovic och Hamad. Tycker du inte?
En rullator och Hamad känns sexigare än Tankovic och Hamad.

Visst att det är roligt med hemvändare av ren nostalgisk faktor men rent sportsligt känner jag att det inte är värt det. Att han är skön och fostrad Stockholmare i Bajenled gör att jag gillar Erkan men ser hellre värvningar som vi har möjlighet att göra ekonomisk vinning på i framtiden.

Petter Andersson var jag faktiskt otroligt glad över att se återvända men tårar nästan upp när jag tänker på hur det slutade.
Citera
2018-01-24, 06:18
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Erkan och Hamad på varsin kant känns sexigare än Tankovic och Hamad. Tycker du inte?
Nä. Är ju kul hur en för ett år sedan sexig värvning (Tankovic) som kändes (var?) omöjlig rätt snabbt fasats ut och surret kring honom är att han är oduglig. (Inget personligt btw.)
Citera
2018-01-24, 09:58
Medlem
simonvps avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
En rullator och Hamad känns sexigare än Tankovic och Hamad.

Visst att det är roligt med hemvändare av ren nostalgisk faktor men rent sportsligt känner jag att det inte är värt det. Att han är skön och fostrad Stockholmare i Bajenled gör att jag gillar Erkan men ser hellre värvningar som vi har möjlighet att göra ekonomisk vinning på i framtiden.

Petter Andersson var jag faktiskt otroligt glad över att se återvända men tårar nästan upp när jag tänker på hur det slutade.

Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Nä. Är ju kul hur en för ett år sedan sexig värvning (Tankovic) som kändes (var?) omöjlig rätt snabbt fasats ut och surret kring honom är att han är oduglig. (Inget personligt btw.)

Verkar inte spela någon roll, Erkan verkar vara klar för ny turkisk klubb.
Citera
2018-01-24, 12:47
Medlem
Julinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Verkar inte spela någon roll, Erkan verkar vara klar för ny turkisk klubb.

Givet nuvarande trupp håller jag inte för osannolikt att Billborn (riktigt snutnamn btw) lirar med Rebin till vänster, Tankovic central och Hamad till höger.

Tycker Rebin var mycket bra i höstas och gjorde ett bra intryck mot finnarna. Det händer mycket mer med honom på plan än med Leo/Smara.

Han lär dock vara förste reserv till Junior och Jeppe centralt också så frågan är hur mkt VM han får lira. Frågan är också vad Koffie och Khalili fortfarande gör i truppen.
Citera
2018-01-24, 16:22
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Maic Sema har skrivit på för indisk klubb – klar för NorthEast United
Enl. NA.

Indian Super League

9 .North East Utd 10 3 1 6 7:15 10

Av 10 lag. Gamle Chelseatränaren Grant Avram, är en av tränarna.
Senast redigerad av bagarn29 2018-01-24 kl. 17:11.
Citera
2018-01-24, 18:06
Medlem
Pontus Dahlberg ska vara klar för Watford, säljs för 35 miljoner och lånas ut till Blåvitt fram till sommaren:
https://www.expressen.se/gt/sport/fotboll/allsvenskan/pontus-dahlberg-klar-for-premier-league/
Citera
2018-01-24, 18:14
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0sslo
Pontus Dahlberg ska vara klar för Watford, säljs för 35 miljoner och lånas ut till Blåvitt fram till sommaren:
https://www.expressen.se/gt/sport/fotboll/allsvenskan/pontus-dahlberg-klar-for-premier-league/

Ifall Gren lyckades kräma ut dryga 40 miljoner för Dahlberg ska han ha all credd, dessutom med ett lån till sommaren så man har lite andrum. Nu kan IFK börja arbeta progressivt och hota på sikt, inget jävla ”Real Göteborg”.
Citera
2018-01-24, 18:21
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Det måste ju vara tidernas bästa affär? Då minns jag ändå MFFs försäljning av Kiese Thelin...
Citera
2018-01-24, 18:21
Medlem
Citat:
Om det är som det presenteras låter det som ett bra jobb av Gren. Hoppas Dahlberg får spela även efter lånet.
Citera
2018-01-24, 18:22
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Ska bli intressant att se agentarvodet på den där affären.
Citera
2018-01-24, 18:46
Medlem
När turkiska supportrar börjar twittra om Erkans återkomst till Bajen, då är det stil på sillyn.
Citera
2018-01-24, 19:14
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julinho
Givet nuvarande trupp håller jag inte för osannolikt att Billborn (riktigt snutnamn btw) lirar med Rebin till vänster, Tankovic central och Hamad till höger.

Tycker Rebin var mycket bra i höstas och gjorde ett bra intryck mot finnarna. Det händer mycket mer med honom på plan än med Leo/Smara.

Han lär dock vara förste reserv till Junior och Jeppe centralt också så frågan är hur mkt VM han får lira. Frågan är också vad Koffie och Khalili fortfarande gör i truppen.

Tycker vi fungerar bättre med Hamad centralt. Han får ut mer av sitt spel där än på en kant (iaf ifjol enligt mig). Frågan är bara var man ska spela Tankovic för att få ut max av honom.

Instämmer annars helt om Rebin. Ett riktigt fynd som JJ kan ha hittat.

Tror ju fortfarande att en ytter kommer in då det verkar som att Bajen vill sälja Smarra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in