2018-01-23, 00:34
Medlem
Joelfrogs avatar
Lasse Nielsen påväg till Trelleborg

https://www.expressen.se/kvallsposten/sport/fotboll/allsvenskan/lasse-nielsen-pa-vag-till-tff/
Citera
2018-01-23, 06:03
Avslutad
Jäkligt märkligt att Dalkurd gör sig av med Yarsuvat som var skytteligavinnaren i Superettan förra säsongen. Borde väl finnas några Allsvenska klubbar som är intresserade.
Citera
2018-01-23, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Jäkligt märkligt att Dalkurd gör sig av med Yarsuvat som var skytteligavinnaren i Superettan förra säsongen. Borde väl finnas några Allsvenska klubbar som är intresserade.
Vart hittar du den infon?
Citera
2018-01-23, 08:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Vart hittar du den infon?

https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/kanns-som-de-har-uteslutit-mig/
Citera
2018-01-23, 08:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/kanns-som-de-har-uteslutit-mig/
Det känns ju väääääldigt märkligt att Dalkurd bara sätter sin skyttekung på ignore, en spelare som öst in mål i SE. Det känns även märkligt att spelaren heller inte har någon egen agent. Numera har väl i stort sett alla elitspelare en agent?

Nånting känns fel här. Sex klubbar på åtta år (sju egentligen eftersom han varit utlånad till Värnamo också) känns heller inte optimalt. Man får lite intrycket av att den gode Richard är lite svår att ha att göra med i möblerade rum.
Citera
2018-01-23, 09:05
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Det känns ju väääääldigt märkligt att Dalkurd bara sätter sin skyttekung på ignore, en spelare som öst in mål i SE. Det känns även märkligt att spelaren heller inte har någon egen agent. Numera har väl i stort sett alla elitspelare en agent?

Nånting känns fel här. Sex klubbar på åtta år (sju egentligen eftersom han varit utlånad till Värnamo också) känns heller inte optimalt. Man får lite intrycket av att den gode Richard är lite svår att ha att göra med i möblerade rum.

Han ska ändå ha kudos som vågar köra utan agent. De parasiterna ser man gärna mindre av...
Citera
2018-01-23, 09:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Han ska ändå ha kudos som vågar köra utan agent. De parasiterna ser man gärna mindre av...
Ja, frågan är om det är frivilligt?

Alltså, jag vill inte sprida några rykten här men den här soppan med hans nyligen uppflyttade klubb trots att han presterar mål på plan plus de många klubbytena plus avsaknaden av en agent hos någon som vräker in mål... Man undrar ju...
Citera
2018-01-23, 12:32
Medlem
a.e.gs avatar
Jag ser att det ryktas en del om Ofori till AIK.

Det stämmer inte att han är på ingång enligt mina välinitierade källor.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2018-01-23, 14:29
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Jag ser att det ryktas en del om Ofori till AIK.

Det stämmer inte att han är på ingång enligt mina välinitierade källor.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Typ som Silva?
Citera
2018-01-23, 16:56
Medlem
Erkan? Nej nej nej, tack. Romansen med hemvändare är så jäkla överdriven.
Citera
2018-01-23, 18:44
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby

Framförallt kommer gemene bajare bli övertygade om att topp 3 är givet. Kommer bli orimliga förväntningar och risk för grovt antiklimax
Citera
2018-01-24, 00:25
Medlem
Plebeiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Erkan och Hamad på varsin kant känns sexigare än Tankovic och Hamad. Tycker du inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in