2018-01-24, 13:04
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koyak
Är dessa poppers lagligt knark?
Ja, att använda, men inte att handla med. Togs fram för/mot kärlkramp.
Citera
2018-01-24, 13:05
Medlem
Jofs avatar
Vit skjorta och svart slips. Ja, jag tror han blir julvärd 2018.
Citera
2018-01-24, 13:06
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Att själv slänga upp bilder och videos på nätet är att ta det ett steg längre. Är du en offentlig person så kommer det att uppmärksammas, oavsett läggning.

Absolut men här på flashback verkar vara det vörsta saken. Snubben är ju relativt okänd, hade haft mer förståelse om det hade vart martin timell
Citera
2018-01-24, 13:07
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Gissar att engelsk media blir först. Daily Mail gissningsvis. Berring kommer sedan beskrivas som en av de största svenska TV-personligheterna. Engelsmännen älskar snuskhistorier som detta

Sådana här beteenden är ju ganska vanligt i England bland politiker, kungligheter,TV-profiler, framstående personer och kändisar.
Avslöjanden som detta är vardagsmat i dagspressen där, svensk press är rena "kindergarten" som Svennis sa.
Senast redigerad av pe11e 2018-01-24 kl. 13:39. Anledning: rättning
Citera
2018-01-24, 13:08
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koyak
Är dessa poppers lagligt knark?

Poppers är inte narkotikaklassade. Du får köpa och använda dem i Sverige, men de får inte säljas i Sverige. Innan du tänker att du ska beställa hem en liten flaska tycker jag du ska prova andas utandningsluft medelst en liten plastpåse framför munnen i 3-5 minuter, för effekten är ungefär densamma. Inte jättespännande.
Citera
2018-01-24, 13:09
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjalvebastedrang
Morfar och Pyret går lös i den västerbottniska skogen i Övre Kågedalen: https://xhamster.com/videos/horny-ba...utside-7294407

Det här är helt klart det mest absurda som flutit upp till ytan under min tid på flashback.

Vem är killen som sätter på honom? Också en SVT-stjärna med rätt värdegrund?
Citera
2018-01-24, 13:11
Medlem
sjalvebastedrangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Vem är killen som sätter på honom? Också en SVT-stjärna med rätt värdegrund?

Ingen aning. Men jag kunde inte låta bli att göra den litterära anspelningen efter att ha googlat på hans porrnick enligt tidig instruktion i tråden.

Förmodligen en person som mår rätt dåligt just nu.
Citera
2018-01-24, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traxdata
Undrar vilket gym han går på? Inte skoj för övriga att halka runt i hans sperma. Han runkar i dusch och bastun. Även i speglarna i träningslokalen. Såg några klipp och känner mig våldtagen. 😳. Sniffar poppers gör han också. Är det ok om man ör SVT ankare?

Gymmet ligger på Ersboda, strax utanför Umeå. "Tennisgymmet".
Citera
2018-01-24, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrwille
Hängt ut sig har han ju gjort själv ditt pucko.

Nej han har lagt ut sina klipp men sen har flashback hängt ut han som någon snuskgubbe.
Idiot!

Klart denna tråd drar sånt intresse då 99% av de som skriver i tråden förmodligen själva har samma fritidshobby och ni är glada att det inte drabbat er!
Citera
2018-01-24, 13:14
Medlem
Korders avatar
Hahaha, grym tråd.
Citera
2018-01-24, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
Jomenvisst

Vad är syftet med tråden då? Du har ju själv suttit o cam runkat halva ditt liv? Ska vi hänga ut dig med? Eller resten som sitter inne på diverse camsidor? Det är inget olagligt med det.
Citera
2018-01-24, 13:15
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nfl
Nej han har lagt ut sina klipp men sen har flashback hängt ut han som någon snuskgubbe.

Klipp eller ej, killen rövpullar på allmän plats med oanande medmänniskor omkring? Det är väl definitionen på snuskgubbe tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in