Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Censur är bäst, eller..?
Att skydda dom anhöriga är ju bra fånigt, när allt ändå kommer att komma fram på rättegången sedan.
Nej, varför skydda dom anhöriga? Det är ju lille Madsen som är offret här, eller hur Merwinna? Du borde fan ta mig skämmas. Under fem månader har du fullständigt gjort ner Kim och höjt Madsen till skyarna. Jag vet att Flashback har högt i tak men ärligt..... jag blir spyfärdig på ditt svammel. Du borde stängts av för länge sedan. Eller... det blev du ju iofs. En kort månad.
Fy för den lede.
Har suttit i möten hela eftermiddagen och först nu läst igenom tidningarna. Det är vidrigare än jag ens trodde var möjligt. De har uppenbarligen hittat bevis och såna sår att de kan bevisa att hon varit bunden när hon var vid liv, och att han begick sexuella övergrepp och slagit henne. Och därefter knivstuckit henne i vagina INNAN han dödade henne.
Din älskling Merwinna - glöm inte hälsa på honom i fängelset! Usch vilka kvinnor det faktiskt finns i vårt land. Fullständigt livsfarliga. Hans grandiosa självbild har uppenbarligen smittat av sig på hans flashbackförsvarare här. Inget åklagaren säger kan få henne att backa ett steg. Allt Madsen gör är så otroligt fantastiskt. Låt honom ruttna bort.