Citat:
Ursprungligen postat av
dafuqqq
Brukar inte tycka synd om kriminella men känns som att m*ysem fått allt taget ifrån sig och inte pga att han gjort något dumt heller utan tvärtom försökt göra rätt ifrån sig. När man läser fupen blir man ändå rörd av det destruktiva livet dem lever och vilka falska och äckliga människor de finns som säljer varandra en efter en. Polisen borde gett hans familj skydd efter att han hjälpt dem så mycket enligt min mening. Och han m*mme måste ju ha en psykisk störning
O den undrar folk vrf man inte vittnar för en främlings räkning? Jag menar snubben vittna om en del som rör han själv och blev av med två bröder, mammans hem blev beskjutet och han själv.
Skulle jag, som råkat vara på fel plats och vittnat om ett mord, pekat ut någon så skulle konsekvensen för mig vara att antingen dödas/ skadas jag elr ngn i min familj eller tar jag emot polisskyddet flyttar långt från staden allq i familjen ska byta arbetsplats barnen ska byta skola bort frpn vårt umgänge etc. Och vad får jag tillbaka? Möjligtvis en mördare bort från gatorna något bra för samhället men annars gynnar de inte mig. Hell no.man borde kunna vottna anonymt.