2018-01-22, 13:37
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Men nu killgissar du igen. Om du nu inte har tillgång till de korrekta siffrorna kan du ju knappast komma med några påståenden.
Jag ger han statistiken som finns men han vet bättre... Källor 0
Kan avfärdas som ett troll...
Citera
2018-01-22, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannelius
Jag ger han statistiken som finns men han vet bättre..
Om statistiken är uppenbart felaktig som i detta fall så måste man ju få påpeka det och jag hade ju rätt tidigare i tråden när det lades fram felaktig statistik.
Citera
2018-01-22, 14:25
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Om statistiken är uppenbart felaktig som i detta fall så måste man ju få påpeka det och jag hade ju rätt tidigare i tråden när det lades fram felaktig statistik.
Nu hyser jag inga större förhoppningar på ditt intellekt men om man inte har bättre siffror än dem officiella och bara antar så blir det ju svårt att ta dig på allvar... Polska polisens officiella statistik går ju tillbaks till 99 och jag ser inga speciella anledningar varför dem skulle fuska med den.. Hej då troll!!
Citera
2018-01-22, 16:33
Bannlyst
Citat:
2400 låter extremt lite även det, jag antar att mycket tystas ned och att få fall kommer till myndigheternas vetskap.
Varför vill du ljuga om att vi har många gruppvåldtäkter i Sverige utförda av män med okänt ursprung? Kandiderar du till gruppledare på SSU och vill ha nätpoäng?
Citat:
Nej Sverige har både ändrat definitionen av våldtäkt och sättet att räkna antalet våldtäkter på de senaste åren vilket gör att statistiken mot andra länder blir väldigt skev och detta i kombination med att svenska kvinnor är mer benägna att rapportera våldtäkter än många andra länders kvinnor skevar till statistiken ännu mer.
Varje kvinna / tjej är en för mycket oavsett hur du trollar med statistiken, varför vill du nonchalera de kvinnor / tjejer som lider av sviterna av gruppvåldtäkt utförd av en hord av män med okänt ursprung.

Jag hoppa att du är homosexuell, så ingen kvinna behöver vara ihop med dig och din vidriga vänstervridna kvinnosyn baserad på muslimska värderingar.
Citera
2018-01-22, 17:27
Medlem
Citat:
Nu hyser jag inga större förhoppningar på ditt intellekt men om man inte har bättre siffror än dem officiella och bara antar så blir det ju svårt att ta dig på allvar... Polska polisens officiella statistik går ju tillbaks till 99 och jag ser inga speciella anledningar varför dem skulle fuska med den..
Sorry men ditt minne måste vara lire svajigt du gav ju faktiskt mig rätt tidigare i tråden när du hade presenterat felaktiga siffror och jag trodde inte på dom. Snacka om självmål..
Som sagt Polen fuskar/mörkar garanterat med sin statistik över våldtäkter.
Citera
2018-01-22, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Varför vill du ljuga om att vi har många gruppvåldtäkter i Sverige utförda av män med okänt ursprung? Kandiderar du till gruppledare på SSU och vill ha nätpoäng?

Varje kvinna / tjej är en för mycket oavsett hur du trollar med statistiken
Det är inte jag som trollar med våldtäktsstatistiken utan oseriösa SD-iter och länder som Polen.
Citera
2018-01-22, 18:07
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Sorry men ditt minne måste vara lire svajigt du gav ju faktiskt mig rätt tidigare i tråden när du hade presenterat felaktiga siffror och jag trodde inte på dom. Snacka om självmål..
Som sagt Polen fuskar/mörkar garanterat med sin statistik över våldtäkter.
Jag hade fel angående hur många våldtäkter som anmäldes, jag kikade en gång extra och erkände mitt misstag. Du däremot tror att tusentals poliser tillsammans med åklagare, journalister, politiker och Polens motsvarighet till BRÅ har sen 1999 varit i maskopi och ljugit om hur många våldtäkter det begås i Polen, och det har inte kommit ut... Du är nog fan dummare än dem som tror på de judiska reptilödlorna som äter människor under jorden....
Citera
2018-01-22, 18:07
Medlem
smoerreboms avatar
Oerhört löjlig reaktion av Bali på Mattias Karlssons kommentar. Det tyder lite på att hans stjärnstatus har börjat stiga honom åt huvudet en aning.

MK har ju ett gyllene tillfälle att framställa sig som mer statsmannamässig än denne gymnasiale gaphals. Han kan bara ha en överslätande ton o säga att självklart kritiserar han moderaternas politik, de säger en sak i sin retorik men rent konkret gör de helt andra saker. Överraskande att Hanif Bali tar så illa vid sig av politisk debatt osv osv.

Helt sjukt egentligen att sverigedemokrater ska framstå som de vuxna i rummet, då är det nåt som är fel

Till och med de som argumenterar med honom på Twitter framstår som vettiga
Senast redigerad av smoerrebom 2018-01-22 kl. 18:11.
Citera
2018-01-22, 18:10
Medlem
Hanif säger bla bla bla.

Hanif är med i ett parti som inte står för något av detta.

Allt Hanif säger är alltså spel för gallerierna.
Citera
2018-01-22, 18:37
Medlem
Callebiltes avatar
I en sund värld hade Moderaterna gått i graven efter Reinfelt..

Inte så att jag inte gillar vissa delar av deras politik men det sveket de är skyldiga till har inga gränser.

De skulle skrotat hela partiet och gjort om och gjort rätt.
Citera
2018-01-22, 18:47
Medlem
Citat:
Jag hade fel angående hur många våldtäkter som anmäldes, jag kikade en gång extra och erkände mitt misstag. Du däremot tror att tusentals poliser tillsammans med åklagare, journalister, politiker och Polens motsvarighet till BRÅ har sen 1999 varit i maskopi och ljugit om hur många våldtäkter det begås i Polen
Suck det jag pekar på är att det mörkas i Polen.
Citera
2018-01-22, 18:57
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Suck det jag pekar på är att det mörkas i Polen.
Suck, tror du inte en läkare eller syster hade märkt att dem aldrig kallas till rätten för att vittna??
Förstår du hur många olika yrken och personer som du måste få med i en sådan konspiration???
Tänk att du är Statsminister och vill mörka våldtäkter i Sverige, Du måste då blanda in Morgan J som måste blanda in Eliasson. Än så länge är konspirationen intakt men nu börjar det bli knepigt för Eliasson måste måste få med sig cheferna för varje län och plötsligt är dem 20 som ska hålla käft, nu kommer vi tlll det ledet där det skulle spricka för nu måste cheferna få med sig utredarna att mörka, för att utredarna ska kunna kalla en våldtäkt något annat än just det måste dem få med sig läkarna, systrarna, poliserna som tog upp anmälan och eventuella vittnen.

Tror du fortfarande det går att mörka??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in