Citat:
Ursprungligen postat av
0.999...
Studio Nordfront börjar ta sig. Jag vågar påstå det har blivit en större behållning än söndagssändingarna. Kanske vore det lämpligt att man börjar lyfta det parlamentariska valet så att man även kan börja lobba något mer konkret till vänner och bekanta.
Jag tror att NMR har potential att locka till sig 50 till 100 tusen väljare sett till det senaste årets exponering. En sådan sak skulle skicka chockvågor till etablissemanget men även följa samma kvadratiska ökning som SD.
Jag, i egenskap av mångårig sympatisör och stödmedlem, tycker fortfarande att det är pinsamt med nationalistiskt sinnade, och NMR-medlemmar, för den delen, som prompt ställer upp på demokratins egen planhalva. Det är idiotiskt, men hänvisning till ditt resonemang, av två olika anledningar:
1) NMR kommer
aldrig att påverka något via parlamentariska medel. Antagligen - tyvärr - ej heller utanför parlamentarism, men tveklöst ej inom den.
2) Att stjäla röster från Sverigedemokraterna, oavsett missnöjesröstande, är idiotiskt; om valet i år går åt helvete och de sju andra ges fortsatt mycket makt så löper vi en faktisk och reell risk att inte se valåret 2022 som en möjlighet att påverka något alls; svartskalleimporten kommer under dessa fyra år att ha blivit allomfattande, och med sannolikhet mer likna nivåerna vi såg 2016 än förra året. Tror ni att dessa röstar nationalistiskt? Finns det björnar på månen?
Ja, det är nu ni kallar mig för judevurmare och sionistdemokrat, men om ni istället sansar er för en sekund och tar en lång, kall blick på verkligheten i det här skitlandet anno 2018 så bör ni, om ni befinner er vid era sinnes fulla bruk, inse att jag lyfter en någorlunda god poäng.
Summa summarum:
rösta SD och anslut er till NMR. Kompromisser är ej uteslutande till för den förlorande sidan. Kom ihåg det