Citat:
Ursprungligen postat av
danjäl
Nja, OM det nu har retwittrats 1.3 miljoner tror jag inte att alla motsvarar unika, mänskliga användare (bots). Men ändå är 1.3 miljoner ingenting i det stor hela. Den vuxna befolkningen i världen är ca 5 miljarder. Gör inte misstaget att tro att du som Q/Storm/Trump-anhängare tillhör den tysta majoriteten.
Vidare ligger Trumps approval-rating konstant på eller under 40 %. Lägre än när han tillträdde och lägst uppmät av någon president vid motsvarande period. Så, nja. Omvals-vinst med än mer övertygande siffror? Han vann ju inte ens med flest antal röster...
Nu tänker du exakt som MSM vill att du ska tänka. Vad jag minns, precis innan valet så var sannolikheten att HRC ska vinna med 65% mot DT som hade 35%. ENKEL VINST för HRC allså.
Beroende hur man räknar hade HRC nästan dubbelt på Trump. Min fråga är vad hände? De som gör dessa ratings brukar ha hyffsat rätt i de flesta länder. Kan skilja sig några % men 30%??
Angående 1.3miljoner retwitts, absolut kan det vara en hel del botar men det är en hel del trots allt. Det skapar intresse för folk att börka researcha själva och komma fram till något. Jag tror inte att Trump är en ängel och eller dessa som står bakom honom, men om man är tvungen att välja mellam 2 ondskor så väljer man den mindre av de.
Flera senatorer retwittrar, det är inte bara ”löst folk” , konspirationister ..