Citat:
Men du kan inte neka för att det som händer i USA är extremt spännande?Nej. bevisbördan ligger hos er som påstår att Q/The Storm är något annat än indicier, saker tagna ur sitt sammanhang, ihop satta saker som inte har med varandra att göra osv.
Jag ska inte behöva bevis att spagettimonstret inte finns. Och du kan inte bevisa det genom att någon citera någon anonym forumskrivare.
Inte heller genom att påpeka att spagetti är ju verkligt och monster har ju beskrivits i litteraturen i 1000 år och därför borde ju kombinationen av dessa existera. Eller för att Trump twittrat att han ÅT spagetti och MÅDDE som ett monster.
Förstår du nu varför Q & The Storm får kritik/ignoreras av 99% av alla som får höra om det? För det finns 0 bevis, underbygg saklighet eller trovärdighet. Bara egensammansatta foliehatt-långskott för att bekräfta sin egen förvirring om världens tillstånd.
Ockham hade skurit upp sina handleder med rakkniven i ren frustration.
Jag ska inte behöva bevis att spagettimonstret inte finns. Och du kan inte bevisa det genom att någon citera någon anonym forumskrivare.
Inte heller genom att påpeka att spagetti är ju verkligt och monster har ju beskrivits i litteraturen i 1000 år och därför borde ju kombinationen av dessa existera. Eller för att Trump twittrat att han ÅT spagetti och MÅDDE som ett monster.
Förstår du nu varför Q & The Storm får kritik/ignoreras av 99% av alla som får höra om det? För det finns 0 bevis, underbygg saklighet eller trovärdighet. Bara egensammansatta foliehatt-långskott för att bekräfta sin egen förvirring om världens tillstånd.
Ockham hade skurit upp sina handleder med rakkniven i ren frustration.
Vara sig Q eller inte, så ser vi nu upprullningen av en konspiration mot presidentkandidat/POTUS Trump.
Sedan har det jo varit "falsklarm" samtidig som HRC befann sig på Hawaii, konstiga "check-tweets" från JA, flygplan som vänder, bildet av ett stort Q på en mugg från WH på National Geographic, mängder av demokrater och andra med "brutna ben" etc.
Man behöver inte tro på Q, men om det sku vara sant, så blir det lättare att förstå sammanhangen om man tex har hängt i den här tråden.
Jag förväntar mig mycket av Trumps tal den 30/1
Citat:
Timing is everything.
STATE_OF_THE_UNION.
Q
STATE_OF_THE_UNION.
Q