Citat:
Fan vad alla börjat gilla öppna gränser och internationell frihandel plötsligt. Hallå alla SD:are som brukar frekventera Flashback, var är ni?
Lev med detta. Kan ju inte vara vettigt eller miljövänligt att skicka suventionerade småpaket runt halva jorden, för att snikna svenskar ska kunna köpa småkrafs billigt. Bättre att ta det i containrar på båt till Sverige eller Europa och sköta paketdistributionen lokalt.
Lev med detta. Kan ju inte vara vettigt eller miljövänligt att skicka suventionerade småpaket runt halva jorden, för att snikna svenskar ska kunna köpa småkrafs billigt. Bättre att ta det i containrar på båt till Sverige eller Europa och sköta paketdistributionen lokalt.
Citat:
Jag tycker det är rätt. Gynnar hellre närproducerat som gynnar vår egna fram- och välgång om man tänker lite större och längre än att få billigaste varan hela tiden, trots att priset är mycket högre. Har dock förstående för alla som älskar Kina-grejer och hatar Postnords agerande.
Om ni nu tänker större och på miljön...inser ni vad staten kommer att använda pengarna till?
Jo till skräpfolksimport. Snackar om miljö när du hämtar folk från Somalia till Sverige och göder dem med den fetare statskassan (moms och skatt för DDR-SVT). SD:are bör vara emot ja...
"Närproducerat"...så sött. Som att de inte också importerar från Kina.
Hade gärna också gynnat svenska handlare om det varit bra ur ett större perspektiv. Grejen är ju att det inte är det alls de ställer sig också bakom multikulti-katastrofen för sina 30 silverpenningar. https://www.migrationsverket.se/Privatpersoner/Skydd-och-asyl-i-Sverige/Medan-du-vantar/Ekonomiskt-stod/Bankkort-till-asylsokande.html