Citat:
Ursprungligen postat av
kongeroa
Föräldrarna måste ju ansett att det var de bägge töserna som hindrade föräldrarnas livskvalité, och framtida lycka--ekonomi etc. Hade föräldrarna "bara" tagit död på barnen så hade dom ju dömts till livstidsfängelsej, och det var dom inte beredda på.
Så j-a egoistiskt, så j-a sjukt, Varför missunnade dom sina egna barn livskvalité när dom själva ville ha det? Töserna hade ju hela livet framför sig.
Kroniskt trötthetssyndrom-det är ingen farlig sjukdom-min faster lider av det, hon behöver vila lite extra, men dessa barn var unga och hade troligen mildare symtom....man blir fortare trött helt enkelt.
Hoppas innerligt att föräldrarna får sitt straff i h-l--et!
Nu tror jag varken på helvete eller himmel men delar dina känslor. Jag föreslår på fullaste allvar att vi fryser ner båda föräldrarnas hjärnor, så att vi i framtiden när det finns kunskap, kan besluta om de någonstans i detta faktiskt någonsin hade VERKLIG kärlek till sina barn.
Detta är ungefär det mest äckliga jag kan tänka mig, ett par föräldrar som aaaannnnnnser att deras barns liv inte är värda att leva, bara den tanken får mig att vilja spy. Vad de sedan gjorde försvårar mina besvär och gör det hela till att jag drabbas av kaskadspyor!
Jag vill dock inflika att VI INTE ENS VET ATT BARNEN LÅG OCH VÄNDE SIG I SMÄRTOR, NI ANTAR DETTA. Här vill jag analysera er som gör det och föreslå att ni gör det för det kanske för er gör det hela mer förståeligt. Tänk om barnen inte ens vände sig i några svåra plågor? Tänk om de INTE ENS VAR SJUKA? Ni inser att ni isf springer två mördares ärende ? Ni inser det va?