Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Tack. Tyvärr verkar många av skribenterna är totalt faktaresistenta. Om dom läst på lite av de tänkbara sjukdomar döttrarna lidit av som leder till mkt svåra lidande och ofelbar plågsam död så kanske de även förstått en del.
Ja, mamman hade haft cancer och troligtvis fått återfall. Även den som bär den olycksaliga genen har en förhöjd cancerrisk.
Det finns ingen bot, vare sig i Sverige eller internationellt.
R.I.P. Familjen
Det är du som är en äcklig människa, för det första om vi ska kolla på detta sannolikhetsmässigt, så är det mycket enklare att anta att föräldrarna var diagnosmänniskor, att båda barnen får en sällsynt diagnos och kanske även mamman är osannolikt, för att uttrycka det milt.
MEN jag är inte den som säger att de inte kan ha haft ME, isf finns det diagnoser på detta. Återigen, det MÅSTE finnas diagnoser, annars ska vi inte gå på det människor som har dålig insikt i att det ens finnas antisociala har att säga.
SIST: även om de har haft ME båda två, har föräldrarna INGEN RÄTT i världen att döda sina barn, de skulle omedelbart när de FICK ENS IDEEN att döda sina två barn, uppsökt vård och krävt att någon annan tog hand om barnen.
Barnen förtjänar ett RIP, men ni som skriver RIP på föräldrarna är faktiskt ren och skär gyttja, iaf om ni inte själva är familj eller så pass nära att ni inte kan särskilja på känslor och tänkande.
DISCLAIME: Om föräldrarna i själva verket var världens mest sympatiska föräldrar och gjorde detta i någon slags psykostillstånd eller liknande har jag all sympati även för dem, annars är det bara synd om barnen.
Detta är mina åsikter, ta det inte som fakta!