Citat:
Ursprungligen postat av
flashbackfollower
För en (möjligen två?) psykopat/narcissit som de senaste åren ljugit och duperat omgivningen kan detta vara en rimlig utväg.
DETTA!
Först och främst man dödar aldrig sina barn, därför är alla spekulation om FÖRÄLDRARNA tillåtna.
Antisocial störning finns hos några procent av befolkningen, narcissism likaså.
Vi vet inte vad som försiggick bakom dörrarna, min gissning är att föräldrarnas mord av barnen bara var det sista slaget mot dessa stackars ungar.
Sannolikheten att båda föräldrarna var patraskmänniskor med diagnos är om vi sätter prevalensen för diagnoserna till 3%. 0.03*0.03. JÄMFÖR DET MED SANNOLIKHETEN ATT BÅDA UNGARNA HAR EN EXTREMT SÄLLSYNT DIAGNOS.
STACKARS BARN. MIn teori stämde som jag hade från allra första början, pappan var antisocial. Mamman hade förmodligen också diagnos.
CASE CLOSED
Ändrat: ALla ni som stödjer dessa föräldrar är också patraskmänniskor, gå och gör något åt er diagnosbild.
DISCLAIME: Om föräldrarna i själva verket var världens mest sympatiska föräldrar och gjorde detta i någon slags psykostillstånd eller liknande har jag all sympati även för dem, annars är det bara synd om barnen.
Detta är mina åsikter, ta det inte som fakta!
ALL SYMPATI TILL DE ANHÖRIGA, SOM i denna stund får dras med konsekvenserna! Och så barnen, stackars barn!