Citat:
Ursprungligen postat av
Geggamoja
De mördade familjen i en utdragen affekt. Det är så vidrigt hur de tillsammans har bestämt sig för att agera bödel. De måste ha fått sina huvuden förvridna av någon sekt, som anser att sjukdom inte ger ett värdigt liv.
Detta med att tala om "livskvalitet" kan även ses som ett begrepp som skulle kunna komma från S-ideologin på det sätt som jag tidigare skrivit om.
Att utse sig själva som de som bedömer vad som är livskvalitet eller inte vittnar i vilket fall om ett oerhört egocentriskt och närmast narcissistiskt sätt att tänka.
Oavsett inflytande från Scientologin eller inte ( jo, jag har hela tiden tyckt att pappan har en mörk och fanatisk blick)
Dvs att man enligt S-systemet med att sträva efter att bli perfekta sunda människor har ett rationellt tänkande att "ta bort" allt som
är på de sjuka grenarna.
Sen kopplat till en psykologisk profil så är jag tämligen övertygad att båda föräldrarna kan ha blivit hjärntvättade, pga av samröre med kyrkan o deras kurser o skrifter, pga någon kontaktperson utifrån med stort inflytande på familjens beslut.