Regis var under karriären känd som allt annat än en renlevnadsman, var bland annat storrökare. Kanske bidrog det till hans tidiga bortgång, jag vet inte. På den tiden framställdes dock hans leverne som lite häftigt och rebelliskt, typ.
Tråkigt, för han var en av få vettiga zimbabwiska politiker för tillfället.
Senast redigerad av zBr9 2018-01-24 kl. 09:41.
Anledning: På begäran av skribenten: Hej! Antingen stod det fel i ursprungsartikeln eller så läste jag uppåtväggarna fel, men Coltart är alltså INTE avliden! Vänligen editera bort sista meningen ut inlägget
Nej, trist! Honom minns man från en massa "gamla filmer". Minns att jag läste att han vid något tillfälle var tvungen att gå ut och intyga att han faktiskt var döpt till Bradford Dillman (folk trodde det lät som ett taget namn)!
Står att han dog i lunginflammation. Borde inte de gamla, rika Hollywoodstjärnorna ha fått rådet att vaccinera sig mot just det, speciellt i deras ålder?
En och annan 70-talist kanske (likt jag) fick stifta bekantskap med Mayle genom hans sexupplysningsbok Hur jag blev till, utgiven för första gången på svenska år 1976 ,,,
Senast redigerad av Ördög 2018-01-19 kl. 09:47.
Tyske rapartisten Denis Cuspert (mer känd som "Deso Dogg"), som fick "skjuts" i berömmelse av det faktum att han sedermera blev en blodtörstig, framstående ISIS-terrorist, har nu fått smaka på på "hämnden från ovan" dvs. bombplan:
Fick precis höra att Javiera, som bland annat har varit med i Melodifestivalen, har dött. Är det någon som har hört vad som hänt? Hon ska ha dött igår, torsdag.
Fick precis höra att Javiera, som bland annat har varit med i Melodifestivalen, har dött. Är det någon som har hört vad som hänt? Hon ska ha dött igår, torsdag.
Hon har ju berättat öppenhjärtigt i media hur hon lämnat en destruktiv relation.