Citat:
Ursprungligen postat av
crp1
Ludwig Gabrielsson var en av mina närmsta vänner, mig och en annan var de två sista han umgicks med i princip konstant. Aldrig varit våldsam, aggressiv utåt . han mådde psykiskt dåligt av många anledningar som inte berör någon här . Ingen ”störd” mördare utan bara något som har gått snett..
Mer säger ja inte
en till tragisk historia av en ung man.Om han förlorade mor som tonåring(som jag läst här på FB) kunde det så klart påverka honom väldigt negativt.Så synd att din vän inte fick stöd som han kanske behövde..Att börja röka,knarka,supa är ingen bra tröstväg..Speciellt när man är så pass ung.
Var rädd om varandra ni alla! Livet är inte lätt.Svåra tider lever vi i.
Var starka och kom ihåg att livet är underbart oavsett alla våra bekymmer.
Jag förlorade min far 2016 och saknar honom väldigt mycket.Jag hann inte ens säga Farväl till honom.Nu har jag bara hans foto och minnen kvar.Sedan hans bortgång förändrades allt i mitt liv till bara värre.Både min mor och bror skiter i mig som jag inte existerar.Ni anar inte HUR det är jobbigt och ta på nerverna.Personerna tänker bara på pengar också.
Ska jag ta livet av mig p g a dem?Aldrig i livet!Jag tvingar mig leva och vara stark.
Varje dag som Gåva,även om det känns jobbigt väldigt ofta så man vill supa ihjäl sig.Att vara frisk och inte sjuk är också viktigt.Man måste ta hand om sig själv.Ingen väl gör det förutom oss själva.
Snart kommer ju Våren och Solen också!..