2018-01-18, 23:09
Medlem
Omar Ch*hade, e = * visar verkligen sina fina vänskapsband till bröderna Mekky. Måste ju kännas fint att svika sin barndomskompis för dessa ligister.
Citera
2018-01-18, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Omar Ch*hade, e = * visar verkligen sina fina vänskapsband till bröderna Mekky. Måste ju kännas fint att svika sin barndomskompis för dessa ligister.
Har han mördat nån gång. Kan han vara gm i det här fallet. Vad tror du?
Citera
2018-01-19, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elaane
Kan du vara snäll och maska namnet? Det gäller er andra också, fel att hänga ut en tjej som inte har något med detta att göra
Tyvärr, går inte redigera inlägg och maska i efterhand.
Citera
2018-01-19, 01:06
Medlem
Omar "Gomorra" Chedade ( 930118-4538 ) fyllde år igår. Var tydligen någon tillställning på hans adress på Köpmansgatan i Malmö.

Ryktet säger att han och hans dvärgpojkvän Mekky läst i tråden och skrattat högt åt (jag citerar) horungarna som är kaxiga på nätet.
Vidare har samtalsämnet gått vidare i hur överlägsna snuten dom är samt att dom äger Malmö.

Ett annat rykte säger att dvärgen Mekky kan ge sin pojkvän Gomorra en avsugning stående...

PS: Sluta blurra deras namn dom är massmördare och dom ska man inte blurra.
Citera
2018-01-19, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Omar "Gomorra" Chedade ( 930118-4538 ) fyllde år igår. Var tydligen någon tillställning på hans adress på Köpmansgatan i Malmö.

Ryktet säger att han och hans dvärgpojkvän Mekky läst i tråden och skrattat högt åt (jag citerar) horungarna som är kaxiga på nätet.
Vidare har samtalsämnet gått vidare i hur överlägsna snuten dom är samt att dom äger Malmö.

Ett annat rykte säger att dvärgen Mekky kan ge sin pojkvän Gomorra en avsugning stående...

Vem har åmar gåmorra mördat? Har inte sett hans namn cirkulera i tidigare trådar?
Citera
2018-01-19, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Breakinglegs
Vem har åmar gåmorra mördat? Har inte sett hans namn cirkulera i tidigare trådar?

Omar Chedade Gomorra menar du? Inte någon direkt. Inte mekky heller. Men läs FUPen om skjutningen på detta offrets bror. där kommer mycket fram.
Dom beställer mord.
Citera
2018-01-19, 03:07
Medlem
Kan någon LÄNKA till fupen?? Tack
Citera
2018-01-19, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87

Är omar Chehade Gomorra Taekwando snubben?
Citera
2018-01-19, 06:59
Medlem
RolfPeterAnderssons avatar
Är Amir Mekky boxaren som kommer upp på bild om man googlar på hans namn?
Citera
2018-01-19, 07:05
Medlem
RolfPeterAnderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurjon
Nej risken finns väl men tro mig. Om de 50-200 mest brottsaktiva och våldsamma i gängmiljö försvinner på ett år. Tomrummet hinner absolut inte fyllas upp sålänge polisen fortsätter att vara aktiv, dock behöver de inte ens vara lika aktiva som idag då heller.

Det tar lååång tid att bli riktigt störd, känslokall och kapabel till att avrätta folk för skitsaker.

Likväl som det tar lååång tid att utbilda sig till civilingenjör eller annan likvärdig utbildning för att fylla tomrummet om tex merparten av alla ingenjörer försvann över en natt.

Nu kommer min tanke aldrig ske då antalet mördade är alldeles för få men teoretiskt måste detta vara mest effektiva metoden.

För att inte nämna militären som jag till och från flaggat för i drygt ett år nu. Det är (enda?) sista vägen att gå om man vill försöka återta kontrollen i vissa kommuner/stadsdelar/områden.
Allt som behövs är en pistol och lite flödder. Vågar säga att det är enklare att komma över än att utbilda sig till civilingenjör. Dom här grabbarna har tyckt att det är skitfräsigt att vara gangster sen barnsben, så det är nog inga problem att hitta folk som är villiga att skjuta.
Citera
2018-01-19, 07:54
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqqq
Kan någon LÄNKA till fupen?? Tack
Du tror att den redan är klar?
Citera
2018-01-19, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoldsamKnarkare
Ja det är klart att en och annan fler skulle ryka men vad betyder det i slutändan? Inte speciellt mycket faktiskt. De hade inte skjutit av varandra helt och hållet. Det hade slutat med att ett gäng tilläts bli så mäktiga de kan bli och sen hade ett annat i sinom tid dykt upp och gett sig på dessa och så fortsätter det.

Klart som fan det kan bli sämre och det kommer att bli sämre om man fortsätter bedriva denna jävla skitpolitik framöver. Men det verkar ju vara påväg bort så med tiden kommer det kanske lösa sig.

Det handlar väl inte om dig som vuxen tänkande person utan om smågrabbarna som redan är påväg utför. Som jag lade till i mitt inlägg men som du inte fick med i din citering. Tycker du ger dessa personer för mycket cred, för det är faktiskt vad du gör. Det är beväpnade araber och somalier som skjuter varandra och tycker om sina rykten. Vi talar inte om syndikat med förgreningar in i statsapparaten.

Jag har påpekat din bild förut men nu i dessa dagar så blir Az¨d lite av en symbol för de som satte hårt mot hårt mot somalierna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in