Citat:
Ursprungligen postat av
salta_killen
åter igen, jag tycker alla ska ta en funderare kring dessa PM som skickas, men som absolut inte får spridas vidare.
- Varför väljs vissa personer ut som mottagare för dessa PM?
- Varför får de inte skicka informationen vidare?
- Vad är då syftet/meningen med att skicka ett sådant PM?
- Fundera över begreppet "nyttig idiot"
Den (för det lär vara samma eller ett ytterst fåtal personer) som ägnar sig åt att så dessa fröer genom sitt målmedvetna PM:ande lyckas verkligen med sitt syfte. Dvs att styra bort fokus från det som är relevant. Tro inte att dessa PM har något annat syfte. Annars skulle så klart denna information lämnats till polisen och inte till en tangentbordsryttare på flashback.
Som sagt "nyttig idiot", det är dessa personer GM och hans allierade utnyttjar här på flashback.
keep on trolling
Kan tänka mig att om en GM sitter här och följer tråden så finns det alltid någon som de " fastnar för ( oftast en tjej) börjar skicka PM som bara delvis får redovisas här ... vissa saker / upplysningar delges bara och de som Skickar de kan få tråd anhängarna på andra tankar . En skribent här har ju fått " massa privata PM ? Var det inte så att denne var väldigt säker / gick hårt åt att mannen som ledde skallgångskedjan Micke? var skyldig ? Även fast " dennes ( PM skrivaren ) inte lägger fram några som helst bevis så flyttas fokus bort från denna och vargarna hugger på ett annat byte.
Om jag blandar ihop namn här ovan så ber jag om ursäkt ! Alla dessa förkortningar på nötts och blötts snurrar i skallen just nu .🤔