Citat:
Ursprungligen postat av
rappytt
Hur kan man vara säker på att det är GM som hittats i huset? Nyfiken på beviset för det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gixanlixan
Det svaret kommer du att få förr eller senare. Jag kan dessvärre inte skriva mer detaljerat då jag kommer röja min källa, tyvärr.
Ja du Gixanlixan, hittills har du inte lämnat någon info som inte har traderats i tråden innan, så du kan vara säker på att inte ha röjt någon källa genom att påstå det vara absolut sant, att pappan hittats hängd och de andra nerbäddade i sina sängar.
För att (åtminstone) jag skulle köpa din info rakt av, hade jag gärna sett att du kommit med något litet mer än vad som redan avhandlats nästan så det blivit en trådsanning.
Jag utesluter inte att det är precis så, att pappan hittats hängd och de andra nerbäddade i sina sängar. Jag misstror dig inte bara för att. Du kan mycket väl vara hur seriös som helst. Flera andra användare som framstår som seriösa har också hävdat detta, liksom att de fått det från säker källa.
Men jag har ändå två invändningar:
1. Den "säkra källan" kan vara desinformerad.
2. Om det är så, att pappan hittats hängd och de andra nerbäddade i sina sängar, så vore det ett nog så gott belägg för att GM finns inom kretsen i "det slutna rummet". Där svävar du dock på målet vilket jag tycker är lite märkligt. Svaret finns ju just i detta.
Visst, det verkar troligt att det är så när många har vittnat om samma sak. Då återstår ju mysteriet varför det hände. Det kanske vi däremot aldrig får reda på, även om polisen sagt att man har gjort fynd som indikerar vad som är bakgrunden till detta hemska brott.