2018-01-18, 19:58
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Har han gått på Viskastrandsgymnasiet så har han en del Hyllander bland vännerna.
Om BO är nån av hans polares morsa och han gjorde nåt sexuellt mot henne efter han mördade henne så kan man ju fatta att han tog sig själv av daga i ren ångest.

Han behöver ju inte ens ha hajat att det var just modern till nån han kände när han slog till.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redax
Nu behöver Leif G W inte vara skeptisk längre till topsning som metod i det här fallet.

Word. Man blir lite trött på hans "gamla hederliga polisarbete"-tjat. GW var jag också tidigt ute med att attentat mot polisen är personligt kopplade snarare än att det är en ny trend.

Dags för pension, förutom de där dryga 20kg han försökt tappa av 50 utlovade så tappade han förtroendet för proffsgissningar i denna utredning. .

Masstopsning ÄR hederligt polisarbete i svåra fall. Skillnaden är att det relativt GWs ålder ter sig masstopsning som "ny"
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felelement
Det var värst vad skit jag fick.
Viss skillnad mellan MGM och Anders Eklund.
Men nu blev det nästan värre- Eklund är inte heller prototypen för kvinnomördare -om du tänkte
på hans utseende- men ok inombords så är det väl samma brist hos alla dessa.
Citera
2018-01-18, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vargtavla
Vi var inte direkt vänner, mer bekanta. Har alltid haft lite misstankar om honom, en äkta problem ”a-traktorpojke”.

Vad jag fått reda på så har han tagit självmord, troligtvis hängt sig (osäker källa på den dock).

Vad jag vet så har han ingen koppling alls till offret. Vet att han är vän med en Hylander i vår ålder, men mer än så är det inte. Denne Hylander och offret var inte nära släkt.
Var han en ensamvarg som var utstött? Eller mer problembarn som slogs och ställde till ofog?
Citera
2018-01-18, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön
Denna Gabrielsson har M Hylander som vän på FB

Han har 3 st Hylander som vän på Facebook.
Citera
2018-01-18, 20:04
Medlem
Citat:
Denna Gabrielsson har M Hylander som vän på FB

Och varför är det något som fångar uppmärksamhet?
Citera
2018-01-18, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suh-dude
Word. Man blir lite trött på hans "gamla hederliga polisarbete"-tjat. GW var jag också tidigt ute med att attentat mot polisen är personligt kopplade snarare än att det är en ny trend.

Dags för pension, förutom de där dryga 20kg han försökt tappa av 50 utlovade så tappade han förtroendet för proffsgissningar i denna utredning. .

Masstopsning ÄR hederligt polisarbete i svåra fall. Skillnaden är att det relativt GWs ålder ter sig masstopsning som "ny"
Tänkte också på det. För bara några dagar sedan sade han rakt av att ”De kommer inte att få någon träff på någon av dem".
Citat:
Leif GW Persson: ”De kommer inte att få någon träff på någon av dem"
http://www.ut.se/ulricehamn/leif-gw-persson-de-kommer-inte-att-fa-nagon-traff-pa-nagon-av-dem-det-tror-jag-inte/

Edit: 6 december är artikeln ifrån, men skit samma.
Citera
2018-01-18, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ludwi* Sve* Ov* Gabrielsson

Åfär* 160
523 7**Dalu*

Citat:
Ursprungligen postat av -Valhall
Finns fortfarande på FB...

https://www.facebook.com/ludw*g.gabr*elsson

*=i

Många likheter med Tova Mobergs mördare...
Citera
2018-01-18, 20:05
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Tänkte också på det. För bara några dagar sedan han sa rakt av att ”De kommer inte att få någon träff på någon av dem".

http://www.ut.se/ulricehamn/leif-gw-persson-de-kommer-inte-att-fa-nagon-traff-pa-nagon-av-dem-det-tror-jag-inte/

Är väl svårt att uttala sig ännu, då vi inte vet om detta har med masstopsningen att göra, eller om det har med något tips att göra.
Senast redigerad av Byxan81 2018-01-18 kl. 20:08.
Citera
2018-01-18, 20:08
Medlem
buggenbus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Och varför är det något som fångar uppmärksamhet?
Pga samma efternamn som offret, vilket också är ett efternamn som ingår i trådrubriken där denna diskussion förs. Coincidence? Nja, inte helt vanligt efternamn.
Citera
2018-01-18, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buggenbu
Pga samma efternamn som offret, vilket också är ett efternamn som ingår i trådrubriken där denna diskussion förs. Coincidence? Nja, inte helt vanligt efternamn.

Nu är jag med. Tack. Jag trodde att den nämnde hade gjort något.
Citera
2018-01-18, 20:13
Medlem
Byxan81s avatar
Är det helt säkert att det är denna människa som nämnt i tråden? Utan tvivel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in