2018-01-18, 18:09
Medlem
KuKluxKlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
I 20 års ålderb tydligen.

I 20-årsåldern eller "20-årsåldern"?
Sätter mina kronor på "20-årsåldern".
Citera
2018-01-18, 18:10
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Listar de även folk från Ulricehamn?

Nej. Men jag menade att det inte verkar vara så mycket fördröjning. Avlidna i Ulricehamn finns på i-ulricehamn.se
Citera
2018-01-18, 18:11
Medlem
LaScalas avatar
[quote=Axis.bold.as.love|62953133]Ja, och någon FUP lär det väl inte bli tal om i detta fallet i och med att den förmodade GM är avliden.[/QUOTE
Nej, tyvärr. Nu får vi aldrig veta vad som menades med att hon blev funnen i en egendomlig ställning.
Aldrig får man vara nöjd.
Citera
2018-01-18, 18:13
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Nej. Men jag menade att det inte verkar vara så mycket fördröjning. Avlidna i Ulricehamn finns på i-ulricehamn.se
Okej, vad bra. Då lär vi väl ha hans namn inom kort. Därefter kan man säkert få fram mer info.

Skulle tro att det är en svensk man med autism som är ledig på dagarna.
Citera
Medlem
Citat:
Ja, och någon FUP lär det väl inte bli tal om i detta fallet i och med att den förmodade GM är avliden.
Viktigt ändå att få veta vem det är, annars blir alla unga som avled de aktuella dagarna utpekad som mördaren.
Tänk att det blev löst.
Skönt för anhöriga och tyske kocken.
Skönt för alla i denna lilla stad.
Citera
Medlem
Låt mig gissa: GM påminner om Kristoffer Andersson, GM i joggingmordet i Upplands Väsby. En impulsiv, lågintelligent innesittare med autism som ger sig på en okänd kvinna i skogen.
Citera
2018-01-18, 18:14
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Okej, vad bra. Då lär vi väl ha hans namn inom kort. Därefter kan man säkert få fram mer info.

Skulle tro att det är en svensk man med autism som är ledig på dagarna.

De har hunnit fram till 180112 nu i dödsfallsrapporteringen. Snart så..om nu inte nån/något hindrar dem från att publicera det.
Citera
2018-01-18, 18:15
Medlem
Citat:
Ja, och någon FUP lär det väl inte bli tal om i detta fallet i och med att den förmodade GM är avliden.
Riktigt kusligt. Man har en stark känsla av att polisen mörkläggning allt mer. Detta med att man kan hemligstämpla brottsutredningar med hänvisning till att den misstänkte är död är en katastrof och kan användas godtyckligt när man har något att dölja för allmänheten. Vi som betalar polisens löner får som vanligt inte veta vad de sysslar med.
Citera
2018-01-18, 18:17
Medlem
bartrams avatar
Kan man vara tvärsäker på att alla dödsfall kommer upp på "i-ulricehamn".Polisen eller annan myndighet kanske kan mörka det.
Citera
2018-01-18, 18:18
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Viktigt ändå att få veta vem det är, annars blir alla unga som avled de aktuella dagarna utpekad som mördaren.
Tänk att det blev löst.
Skönt för anhöriga och tyske kocken.
Skönt för alla i denna lilla stad.
Ja, i fallet med skolmördaren i Trollhättan (han med svärdet) så släppte polisen info från förundersökningen just för att allmänheten skulle få veta.

Tror kanske inte de kommer göra så här men möjligtvis en pressträff där de berättar lite allmänt om den person de anser utförde mordet.

Kan bli så så att media (Aftonbladet etc.) publicerar namnet. I vilket fall så lär det nog framkomma här på FB.
Citera
Medlem
Tror GM är svensk när han tänkte, oj nu kommer jag åka dit, bäst att jag avslutar mitt liv själv.

Det tänket saknas ju ex. hos muslimer.
Citera
Medlem
Borde inte polisen fattat misstankar och plockat in honom direkt, kan man ju undra. Aningen klumpigt av Kling och Klang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in