Citat:
Ursprungligen postat av
Jewishuncle
Nej jag är bitcoinmiljonär köpte vif 1 och sålde vud 6666 nu mest skrattar jag åt latebloomers.
Alla vet ju att man inte ska investera när majoriteten gör det, man ska tänka hur majoriteten tänker och så gör man motsatsen det majoriteten gör. Och beroende på analysverktygen och vad de säger tänker man ibland att andra tänker att man ska tänka vad majoriteten gör och sedan göra motsatsen. Just nu har jag dock valt en bejakande position då jag anser att det flyter im för mycket värde.
Okej, jäklar vad mycket värde du gått miste om. Anade att det var något sånt som var ett horn i sidan på dig.
Du har gått och hatat dig själv, all den här tiden för att du sålde så lågt. Det har tärt i dig när du sett hur kursen bara stigit. Stigit. Och stigit.
Snälla, kan den inte bara sjunka? Så att jag får känna att jag gjorde rätt val som sålde, viskar du bedjande till din snåla mamma innan du somnar i ditt ensamma pojkrum varje kväll.
Nu tror att du äntligen ska kunna släppa ditt självhat när den är påväg mot att ligga i närheten av där du, dum som du är, sålde.
Tyvärr kan jag säga att den troligtvis inte kommer gå så lågt. Vi kommer se den pendla mellan 8.5-11 ett tag för att sen ta ny kraft.
Då kan du åter låta ditt självhat gro.