2018-01-17, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Allright här har ni att titta på kids:

https://imgur.com/a/FWYio

Sitt lugnt i båten. Och till er alla som sålt just nu:
Tittar man på moving average, sista bilden, så ser det "lite" överköpt ut ^^
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Märks att du verkligen har superkoll. Imponerande!
Han inser sina brister till skillnad från dig som på FULLASTE ALLVAR tror dig ha en edge hemma i källarlokalen
Medlem
RobertoSavianos avatar
Just nu:

Folk utanför kryptosfären: hahaha krypto går ner. alla kryptonördar får panik och förlorar sina pengar. hahahaa.

Folk innanför kryptosfären: Hahhaa krypto går ner. Fan vad nice att jag får ett försök till att köpa billigt.
Medlem
Citat:
Märks att du verkligen har superkoll. Imponerande!

Tack! Det är inte så svårt.
2018-01-17, 16:01
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jewishuncle
Han inser sina brister till skillnad från dig som på FULLASTE ALLVAR tror dig ha en edge hemma i källarlokalen

Jag bor centralt i Stockholm. Kontantinsatsen betalade jag med pengar som jag "tjänat" in på krypto, men visst visst, min vän, det är jättesynd om mig.
2018-01-17, 16:04
Medlem
Citat:
Just nu:

Folk utanför kryptosfären: hahaha krypto går ner. alla kryptonördar får panik och förlorar sina pengar. hahahaa.

Folk innanför kryptosfären: Hahhaa krypto går ner. Fan vad nice att jag får ett försök till att köpa billigt.

Billigt! 10000$? Du kommer hamna i en psykologisk fälla där du inte KAN sälja.

- jag sålde inte på 12000 nu kan jag inte sälja på 10000

- fan jag sålde inte på 7000, den måste upp minst till 10000!

Sen sittet du där med Bitcoin på nivåer du... ja du hajar. Ibland kan det vara smart att bara riva av plåstret!
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Jag bor centralt i Stockholm. Kontantinsatsen betalade jag med pengar som jag "tjänat" in på krypto, men visst visst, min vän, det är jättesynd om mig.

Du är fortfarande inget annat än en äcklig degenerate som lider av stark krugern och dööööönningen. Vill du se en häftig graf? Kolla in grafen över det jag precis nämnde
Medlem
Troians avatar
Citat:
Just nu:

Ja det är väl lite så. De utanför är skadeglada, de innanför har blivit fartblinda och/eller vill inte realisera sina förluster, och stannar kvar. Varken du eller jag vet ju vart det kommer ta vägen, men att stanna kvar innebär helt klart att man exponeras för stora risker (och stora möjligheter med).
2018-01-17, 16:07
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hornstull86
Billigt! 10000$? Du kommer hamna i en psykologisk fälla där du inte KAN sälja.

- jag sålde inte på 12000 nu kan jag inte sälja på 10000

- fan jag sålde inte på 7000, den måste upp minst till 10000!

Sen sittet du där med Bitcoin på nivåer du... ja du hajar. Ibland kan det vara smart att bara riva av plåstret!
Inte om man är en långsiktig investerare. Dom som red ut dippen 2013/2014 är nog rätt glada idag. Eller anser du att just den här dippen är av särskild betydelse och att den aldrig kommer återhämta sig igen? Vad har du för skäl för det isåfall?
2018-01-17, 16:07
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ja det är väl lite så. De utanför är skadeglada, de innanför har blivit fartblinda och/eller vill inte realisera sina förluster, och stannar kvar. Varken du eller jag vet ju vart det kommer ta vägen, men att stanna kvar innebär helt klart att man exponeras för stora risker (och stora möjligheter med).

Självklart. Det är ju lite beroende vad man stoppat in jämfört med vad man har kvar i portfolion.

Sen är det förstås lite surt att man inte lyckades tajma det perfekt så att man sålde dyrare och kunde köpa tillbaka sig nu istället för att hänga med ner i droppet, men det är okej för min del.
2018-01-17, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Inget tyder på att scaling kommer vara ett problem för Ethereum.

Om det inte ska användas som valuta kommer det att handla om andra saker som gör något annat bättre lämpat. Ethereum kommer, per all sannolikhet, fixa scaling och privacy galant. Men om de fixar privacy till tillräckligt låga transaktionskostnader för att vara huvudvalet som valuta är nog en annan fråga, exempelvis.

Man får väl hoppas på de, inge mer CryptoKitties overload
2018-01-17, 16:08
Bannlyst
Citat:
Just nu:

Futures tradingen öppnade den 10:e december, hur har det gått sedan dess med Bitcoin priset? :P Maffian styr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in