2018-01-16, 23:45
  #517
Medlem
Xfiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Ja de har ngr yngre halvbröder varav den äldsta bör vara 18 år. Det kan vara 2 el 4. Minns inte exakt

Såhär säger Meysam i förhöret om mordförsöket på honom

"Han tog hand om dom, vi åkte med dom (100,000kr) till Irak, jag gav hälften till min mamma så att hon
skulle, för att hotbilden mot henne här är hur stor som helst, inte mot henne mot mina tre
bröder.
Och alla dom tre knarkar och dom skiter i, dom tar inte det här problemet på allvar".
Citera
2018-01-16, 23:48
  #518
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruffz
En horunge enligt Mays*em (bror till BO): https://minfil.org/97e1z4dbbe/Malm__TR_B3107-17_Aktbil_81.pdf.png
Står ii sista stycket att:

al-hussein (MGM) stört sog på en äldre konflikt som handlat om droger. konflikten har varit mellan dodo (BO) och alhusseins (MGM) syskon.
Citera
2018-01-16, 23:49
  #519
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles
Såhär säger Meysam i förhöret om mordförsöket på honom

"Han tog hand om dom, vi åkte med dom (100,000kr) till Irak, jag gav hälften till min mamma så att hon
skulle, för att hotbilden mot henne här är hur stor som helst, inte mot henne mot mina tre
bröder.
Och alla dom tre knarkar och dom skiter i, dom tar inte det här problemet på allvar".
Då 2 yngre bröder kvar varav den äldsta 16 (olika mammor). Bor de yngsta inte i Landskrona?
Citera
2018-01-16, 23:52
  #520
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Ja de har ngr yngre halvbröder varav den äldsta bör vara 18 år. Det kan vara 2 el 4. Minns inte exakt
Hel, enligt dem själva. Den som kommer efter dodo är 16. Och sen en ymgre än honom
Citera
2018-01-16, 23:53
  #521
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Då 2 yngre bröder kvar varav den äldsta 16 (olika mammor). Bor de yngsta inte i Landskrona?
Snälla dra inte in dem här. Kan detta mordet ha att göra med att fupen blev offentlig? Kanske borde Sverige ta efter Danmark där fupen blir offentlig först efter rättegång när dom fallit.
Citera
2018-01-16, 23:58
  #522
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Polisen har full koll på dessa, många har man följt sen de var riktigt små. Men du kan inte döma någon till fängelse för att folk är rivaler. Du har nog en något undermålig förståelse för hur saker och ting fungerar.

FUP gällande dansörgatan är ju något du kan börja med att titta på.

Så är det nog. Rätt dålig koll men kan hur rättsväsendet fungerar iaf.

Okej länka gärna FUPen så läser jag den med glädje.
Citera
2018-01-16, 23:59
  #523
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purjo123
Så är det nog. Rätt dålig koll men kan hur rättsväsendet fungerar iaf.

Okej länka gärna FUPen så läser jag den med glädje.
Den är länkad flertalet gånger redan i tråden annars hittar du den genom att söka på det du fått.
Citera
2018-01-17, 00:01
  #524
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Breakinglegs
Vilken sida i fupen snackar vi om här?

s.877 och några sidor fram där. Kommentera gärna efter läsning
Citera
2018-01-17, 00:05
  #525
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles
Ska heta S*hi*i efternamn.
*a
*n

Detta står i FUP gällande mordet på Dansörgatan:
"I lägenheten anträffades även narkotika i kylen samt i hallen. Totalt 113 gram cannabis samt 1,6 gram kokain. Se K157479-17. Qendresa greps av undertecknad i angivet ärende".
L*reta mal*ku (på fb) var akrams tjej
Ella shahini (på fb) mommes tjej (ex)
Sistnämnda är syster till en Krenare Shahini.
En fillersbehandlare som är omtalad ii malmö.

Ella själv jobbar på bank. Så, hur fasiken hängde och levde hon med dessa människor
__________________
Senast redigerad av blomvattnare 2019-09-13 kl. 17:22. Anledning: maskat namn (o)
Citera
2018-01-17, 00:10
  #526
Moderator
Chantres avatar
Ella ser ut som en lyxbrud med för stor förkärlek för exklusiva utstyrslar. Kolatorsk?
Citera
2018-01-17, 00:11
  #527
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
L*reta mal'ku (på fb) var akrams tjej
Ella shahini (på fb) mommes tjej (ex)
Sistnämnda är syster till en Krenare Shahini.
En fillersbehandlare som är omtalad ii malmö.

Ella själv jobbar på bank. Så, hur fasiken hängde och levde hon med dessa människor

En fillersbehandlare och jobbar på bank? Dessutom låter det otroligt att Ella med dessa vänner omkring sig kan klara lagkraven för att få arbeta på bank..
__________________
Senast redigerad av blomvattnare 2019-09-13 kl. 17:22. Anledning: maskat namn (o)
Citera
2018-01-17, 00:12
  #528
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Ella ser ut som en lyxbrud med för stor förkärlek för exklusiva utstyrslar. Kolatorsk?

Bild?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in