2018-01-16, 22:12
Avslutad
Al-huss*in leker tuff när han är me mekk* men när han är själv så är han som en kattunge.

alla som jag känner säger att det är han som är häktad. han fyller 25 iår, så det borde vara han
Citera
2018-01-16, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Qendresa sahini heter mommes ex

hon bor i ramels väg, är det inte hennes lägenhet som de brukade skjuta i fönstret på minst 1 gång i veckan?
Citera
2018-01-16, 22:25
Medlem
Bara arabiska namn som Nämns när det kommer till att sälja en vän...ni klagar på juden i Palestina men här säljer ni varandra för 20kr, Fyfan alltså lura in nån i en dödsfälla är värre än att trycka av !!
Citera
2018-01-16, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekonomista
hon bor i ramels väg, är det inte hennes lägenhet som de brukade skjuta i fönstret på minst 1 gång i veckan?

Det var väl *hmed jazz exs lägenhet? Hon hade väl knullat hans bästa vän ngra dagar efter hans död, sades det..
Citera
2018-01-16, 22:38
Medlem
Agentninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cp33
Al-huss*in leker tuff när han är me mekk* men när han är själv så är han som en kattunge.

alla som jag känner säger att det är han som är häktad. han fyller 25 iår, så det borde vara han

Är Om*r Gomorra helt utesluten?
Citera
2018-01-16, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Hörde något om att BO skulle ha ytterligare två bröder i yngre ålder. Förutom de tre som har råkat ut för kulor. Stämmer detta?

Ja de har ngr yngre halvbröder varav den äldsta bör vara 18 år. Det kan vara 2 el 4. Minns inte exakt
Citera
2018-01-16, 23:26
Medlem
Stämmer det att Qendresa hade en affär ihop med killen som blev skjuten i gångtunneln på rosengård?
Citera
2018-01-16, 23:27
Medlem
Har hon Qendresa FB?
Citera
2018-01-16, 23:32
Medlem
Agentninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Har hon Qendresa FB?

Ja! Gick att hittade henne via hennes smeknamn. Ell* Sh*hini

*=a

Hon läser här på Flashback kan jag se utifrån hennes nya profilbild
Citera
2018-01-16, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purjo123
Tack även om (ursäkta mig) har lite svårt att hålla isär alla namn pga det för mig som vanlig svennebanan är så lika på nåt konstigt sätt. Men äntligen förstår jag hur allt går ihop sig.

Dum fråga kanske men varför i hela helvetet har inte polisen bättre koll på gängen? Och deras rivalitet mm.

Har du något mer att komma med så läser jag gärna. Han den där Mecky tex, han verkar ju överleva allt och glida smidigt mellan gängen? Finns någon info/sammanfattning om den figuren?

Något annat som kan vara relevant för en oinsatt att läsa? Länka gärna isf.

Stort tack!

Polisen har full koll på dessa, många har man följt sen de var riktigt små. Men du kan inte döma någon till fängelse för att folk är rivaler. Du har nog en något undermålig förståelse för hur saker och ting fungerar.

FUP gällande dansörgatan är ju något du kan börja med att titta på.
Senast redigerad av ellabellak 2018-01-16 kl. 23:43.
Citera
2018-01-16, 23:42
Avslutad
Bara jag som tyckte det verkade som att "momme" var rädd för *hm*d J*w*d? Samtalet som avlyssnats och transkiberats exempelvis.
Citera
2018-01-16, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ed1
Bara jag som tyckte det verkade som att "momme" var rädd för *hm*d J*w*d? Samtalet som avlyssnats och transkiberats exempelvis.

Vilken sida i fupen snackar vi om här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in