2018-01-16, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Ja

vad heter hon i efternamn?
Citera
2018-01-16, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Loretta var akrams tjej.

Qendresa (kallas ella av okänd anledning) är/var mommes ex samt mamman till hans barn. Hon åkte till dubai med meysam och ville att han skulle ta över faders rollen för barnet och att det skulle bli dem två.

Han besökte även momme ii häktet, ett bevakat besök, där hon hotade momme med att "jag ska sätta dit dej för mordförsöket, 15år ii kumla ska du få" då hon fått veta att momme bedragit henne med en tjej som ska heta 4manda.

Någon som har bild på tjejerna eller deras facebook?
Citera
2018-01-16, 19:32
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tsd1703
Någon som har bild på tjejerna eller deras facebook?

Du har PM.
Citera
2018-01-16, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Du har PM.

Ut med länk haha ! 😁
Citera
2018-01-16, 19:53
Medlem
Agentninjas avatar
Hittade en Qendrrsa P*ci från Malmö. Är det hon tro?

*=e
Citera
2018-01-16, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Du har PM.

Har inte fått något
Citera
2018-01-16, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agentninja
Hittade en Qendrrsa P*ci från Malmö. Är det hon tro?

*=e

Fast hade hon intr en son?
Senast redigerad av shaaah 2018-01-16 kl. 20:02.
Citera
2018-01-16, 20:06
Medlem
Agentninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Fast hade hon intr en son?

Ingen aning. Jag har bara läst ”barn” och aldrig något om kön.
Citera
2018-01-16, 20:26
Medlem
Hur många har inte hamnat i större knipa än vad som tänkt tack vare en galen kvinna? Visst, många gör det bra själva men den här tjejen ni nämner verkar ju vara som bensin på elden.
Citera
2018-01-16, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Hur många har inte hamnat i större knipa än vad som tänkt tack vare en galen kvinna? Visst, många gör det bra själva men den här tjejen ni nämner verkar ju vara som bensin på elden.
Hahahah helt offatbart att dessa luder går efter sådana kriminella OCH skaffar barn med dessa typer. Enligt mig ör spdana tjejer i klass med dom kriminella, om inte värre.

Sedan låter det som att hon är högutbildat med tanke på att hon jobbade på swedbank vilket gör det hela ännu värre i o med att t.o.m sådana tjejer går efter kriminella. Helt sjuk värld vi lever i! Tjejer e verkligen riktiga avskum och jag tror faktiskt inte att Malmös undre värld hade haft så här pass mycket kaos utan dessa slampor som ställer till det med det där extra som får killarna att avlossa skott med vapen. Dessutom stod det oxå att hon blev gripen för narkotikabrott i samband med husrannsakan men verkar som det inte blev något utav det. Jaja men sjukt att sådana tjejer får fortplanta sina gener. Synd om kommande generationer
Citera
2018-01-16, 20:38
Medlem
Agentninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breakinglegs
Hahahah helt offatbart att dessa luder går efter sådana kriminella OCH skaffar barn med dessa typer. Enligt mig ör spdana tjejer i klass med dom kriminella, om inte värre.

Sedan låter det som att hon är högutbildat med tanke på att hon jobbade på swedbank vilket gör det hela ännu värre i o med att t.o.m sådana tjejer går efter kriminella. Helt sjuk värld vi lever i! Tjejer e verkligen riktiga avskum och jag tror faktiskt inte att Malmös undre värld hade haft så här pass mycket kaos utan dessa slampor som ställer till det med det där extra som får killarna att avlossa skott med vapen. Dessutom stod det oxå att hon blev gripen för narkotikabrott i samband med husrannsakan men verkar som det inte blev något utav det. Jaja men sjukt att sådana tjejer får fortplanta sina gener. Synd om kommande generationer

Vad ska tjejerna annars göra? Finns ju bara kriminella i Malmö
Citera
2018-01-16, 20:42
Medlem
Finns en vag bild på en tjej som syns på sidan när man tagit bilden på en bil i FUPen om mordförsöket på m4ysem, och den bilen tillhör Q*ndresa. Kan mycket möjligt vara hon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in