Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-15, 12:54
  #39937
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet3
Jo visst kan det ju det, men man kan ju undra varför hon inte lämnade någon som helst förklaring.
När är fotot taget? Och varför lade hon upp det? Och VAR lades det upp?
Citera
2018-01-15, 13:02
  #39938
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
När är fotot taget? Och varför lade hon upp det? Och VAR lades det upp?
Jag tog bara en skärmdump, syns att hon laddat upp den på minfil.org. Men det var länge sedan, verkar som hon tagit bort bilden.
Citera
2018-01-15, 17:01
  #39939
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
När är fotot taget? Och varför lade hon upp det? Och VAR lades det upp?

Det låg på hennes Facebook inte alltför långt före den 10:de augusti.

Citat:
Ursprungligen postat av Trollet3
Jag tog bara en skärmdump, syns att hon laddat upp den på minfil.org. Men det var länge sedan, verkar som hon tagit bort bilden.

Bravo! Det går dock inte att se vilka som har laddat ner den nu, det är lite synd för Ottoplommon trodde mig inte.
Citera
2018-01-15, 17:05
  #39940
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Det kan se ut som om hon haft lite helt normal bdsm sex med sin pojkven Madsen här ja. Helt normalt. Nej, sex blir vel helt enkelt inte mer normalt enn detta.
BTW: Takk för at du kämpade fram bilderna Trollet.

Sååå naturligt. Det hemska är ju, att i alla fall i Sverige kommer en man undan med det där, om han hävdar att det var fråga om en ömsesidig sexakt. (Och frun inte vågar säga annat hon heller.) I vilket annat sammanhang är det tillåtet att misshandla folk, liksom..?

Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Det var en ovanligt ful och dålig tatuering.

Den är fruktansvärd. Hon kommer inte att kunna visa överarmarna ute mera, för det där känner i alla fall de flesta danskar säkerligen igen. De vet direkt vems fru hon är. Och det var antagligen tanken med tatueringen också. Från hans sida.

Citat:
Ursprungligen postat av Trollet3
Mm, och då är detta kvinnan Det ”älskar”. Den Det ”längtar hem till”. Vilket spån.

Känns som att han har satt sin signatur, sitt "brännmärke" på henne. Som renägare gör med sina djur...
Citera
2018-01-15, 17:36
  #39941
Medlem
Grandiosos avatar
Så blir Peter Madsens liv i fängelset om han döms

Citat:
Utredningen är i princip i klar och åtalet mot den mordmisstänkte uppfinnaren Peter Madsen kommer allt närmare.

Om han fälls för mordet på svenska journalisten Kim Wall riskerar han att låsas in på obestämd tid tillsammans med flera av Danmarks farligaste förbrytare.
– Påföljden beror på resultatet av sinnesundersökningen, säger Trine Maria Ilsøe, rättskorrespondent vid Danmarks Radio Nyheder.
Citat:
Om Peter Madsen döms till förvaring hamnar han i sällskap med flera av Danmarks mest avskydda brottslingar, personer dömda för grova våldsbrott som mord och våldtäkter och som även betraktas som samhällsfarliga.

Ett stort antal av de som döms till förvaring sitter på anstalten Herstedvester i Köpenhamns utkanter, ett fängelse med plats för 158 fångar. Om Peter Madsen fälls för mord på Kim Wall är det med största sannolikhet här han får avtjäna sitt straff.

Vardagen i fängelset är mycket inrutat. Fångarna bor i celler som är sex kvadratmeter stora. Väckning sker klockan 07 och efter frukost klockan 07.30 är det sysselsättning i någon form som gäller till klockan 15, en del arbetar i fängelsets verkstäder, andra utbildar sig.

Under dagarna erbjuds även fysiska aktiviteter som fotboll och badminton och fångarna har också möjlighet till en timmes rastning utomhus varje dag.

Klockan 21.30 låses celldörrarna igen.
https://www.expressen.se/kvallsposte...t-om-han-doms/
Citera
2018-01-15, 17:54
  #39942
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet3
http://a64.tinypic.com/25tj5ly.jpg<b...om/13z4nsp.jpg
Jäklar vad stryk hon ser ut att ha fått.
PM - även en hustrumisshandlare?

Mycket bra jobbat Trollet3!
Och det var alltså inget trolleri från Merwinnas sida när hon nämnde om det här
fotot på Madsens blåslagna kone. Det fanns där någonstans långt åt helsicke bak i tråden.
Jag letade jag också igår men fick ge upp.

http://a64.tinypic.com/25tj5ly.jpg%3...om/13z4nsp.jpg
Citera
2018-01-15, 18:01
  #39943
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Jäklar vad stryk hon ser ut att ha fått.
PM - även en hustrumisshandlare?

Mycket bra jobbat Trollet3!
Och det var alltså inget trolleri från Merwinnas sida när hon nämnde om det här
fotot på Madsens blåslagna kone. Det fanns där någonstans långt åt helsicke bak i tråden.
Jag letade jag också igår men fick ge upp.

http://a64.tinypic.com/25tj5ly.jpg%3...om/13z4nsp.jpg

Nej, något så galet skulle jag inte kunna drömma upp, ens... Jag tänker, att om det hade funnits någon "legitim" anledning till att se ut så, så hade hon väl skrivit det? för ser man bara att en kvinna är misshandlad utan förklaring (och ibland även med förklaring, för att hon kan ljuga), så tänker man ju att det måste vara mannen/pojkvännen/älskaren som har varit framme. Så även om det inte var M, så verkar det ju som att hon ville lägga ut en hint om att det var det..? Som hämnd för att han tog in på hotell och "hyggede sig" med Deirdre..?
Citera
2018-01-15, 18:15
  #39944
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Nej, något så galet skulle jag inte kunna drömma upp, ens... Jag tänker, att om det hade funnits någon "legitim" anledning till att se ut så, så hade hon väl skrivit det? för ser man bara att en kvinna är misshandlad utan förklaring (och ibland även med förklaring, för att hon kan ljuga), så tänker man ju att det måste vara mannen/pojkvännen/älskaren som har varit framme. Så även om det inte var M, så verkar det ju som att hon ville lägga ut en hint om att det var det..? Som hämnd för att han tog in på hotell och "hyggede sig" med Deirdre..?

Hon kanske hadde planer på att göra et julkort av bilden. Som dom kunde senda til sina helt normala BDSM venner. Typ: "Tuddelidu, hälsningar från Madsens här. Se hur fint och normalt vi har det.God Jul allihopa! Smiska på!"
Citera
2018-01-15, 18:32
  #39945
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet3
http://a68.tinypic.com/13z4nsp.jpg
Och här har Fanskapet även tatuerat sin kvinna.
Hur vet man ens att detta är hans fru S?
Jag har kikat på hennes CV för länge sedan. Mörkt pageklippt hår hade hon där (?)
Den här "tatueringen" ser ut att vara utförd med bläckpenna och ej tatuerad.
Är det här fotot från PMs blogg?
Citera
2018-01-15, 18:35
  #39946
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Nej, något så galet skulle jag inte kunna drömma upp, ens... Jag tänker, att om det hade funnits någon "legitim" anledning till att se ut så, så hade hon väl skrivit det? för ser man bara att en kvinna är misshandlad utan förklaring (och ibland även med förklaring, för att hon kan ljuga), så tänker man ju att det måste vara mannen/pojkvännen/älskaren som har varit framme. Så även om det inte var M, så verkar det ju som att hon ville lägga ut en hint om att det var det..? Som hämnd för att han tog in på hotell och "hyggede sig" med Deirdre..?



Jag har snubblat på en hundleksak och gjort en högst ofrivillig luftfärd med huvudet först nerför en trätrapp hemma. Ganska likartade skador.

Vad som i henne fall() orsakat dessa skador vet jag naturligtvis inte.
Uppenbarligen har hon sett en anledning till att dokumentera skadan.
__________________
Senast redigerad av Remark 2018-01-15 kl. 18:38.
Citera
2018-01-15, 18:36
  #39947
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Den här tråden på tredje sidan bakåt - det måste vara första gången på fem månader! Det måste vi göra något åt!

Här är M med den snygga tjejen på RML, bilden överst. I rätt format för honom också (kortväxt och spenslig). Undrar om han kunde hålla fingrarna från henne..?

https://www.idfa.nl/en/article/30725/amateurs-in-space

Men du - är inte det faktiskt hans fru Sirid som står där?
Kan det verkligen vara någon annan?
Jag tycker själv att det är påtagliga likheter, men jag kan förstås se alldeles fel.


http://a64.tinypic.com/25tj5ly.jpg%3...om/13z4nsp.jpg
Citera
2018-01-15, 18:44
  #39948
Medlem
Angående bilden på S tänker jag att det mycket väl kan vara skador från att ha blivit slagen, men det behöver det inte vara. Och om det är från slag kan det ju ha varit med samtycke... Det kan vi helt enkelt inte veta. För att spekulera vidare skulle jag först gärna ta reda på följande: var hittades länken till minfil.org därifrån skärmdumpen stammar? Alltså: kan vi utgå ifrån att det är hon själv som laddat upp den där (och alltså antagligen är upphovskvinna till filnamnet "spectacle")? Hur vanligt är det att danskar känner till och använder minfil.org? Kan det vara så att bilden hittats på hennes facebook och laddats upp på minfil av en flashbackare? Isf kan det ju ha funnits en förklaring, kommentar eller beskrivning till bilden på hennes facebook som vi nu går miste om. Och om S själv döpt filen till "spectacle" säger det tyvärr inte så mycket om hennes syn på sina skador eller det som hänt. Det skulle både kunna vara något "skojigt" som något negativt. Men det är självklart oroväckande att se en sådan bild i sammanhang med det vi vet att PM utsatt Kim för... Samtidigt som det skulle kunna vara följder av en olyckshändelse eller något överenskommet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback