Citat:
Ursprungligen postat av
BlackOlivesMatter
Givet, men stålarna gick åt i rask takt, och jag levde för dagen i (om möjligt) större utsträckning än nu, så jag sket i risken.
Hade jag haft möjlighet att kränga heggen så hade jag gjort det istället, men hamnade som genom en slump i rollen som han som kränger brukarmängder. Var heller aldrig intresserad av att bygga upp något stabilare, för då hade förr eller senare en sån här svagbegåvad liten negerunge som tråden handlar om dykt upp och klippt mig för en skitsumma/de små mängder (i relation till mord) jag hade hemma.
5-10 stabila brukar gå att hitta. Men då måste man ju se till att kunna få betalt och ge på redis och på så sätt kunna ta någon 1000-lapp mer hg.
Köper du för 25k och säljer för 80 k är det bra snabba pengar. Men då måste man ju känna till folket och hur man gör om någon nu inte vill betala.
Men folk som skriver att det inte går att tjäna 100 kr grammet för bra grönt vet inte vad de pratar om!
Är så enkelt att det är billigt med en kasse och HG priserna är höga. 100 kr 1 an är inte någon standard längre det var många år sedan. 700 kr 5 an 500 kr 3,5 är vanligt.
Inte för jag själv skulle betala det men så är det över allt i landet.
Vi pratar inte tort standrad brunt. Gör vi det så får man ta upp varför det inte finns så mycket av det längre. Varit nästan samma KG pris men bara någon 1000 lapp i vinst eller 2 för ett HG. Då är det bättre vinst och mindre risk att kränga 5-10 från HG.
Men att ha ett HG hemma och kränga 5 or är jävligt dumt. Tar lite tid i alla fall några veckor för en som jobbar bra kanske en månad. Slänga iväg ett kg till 5-10 per kan du fixa på en eftermiddag. Känner du dina gubbar och lämnar på rätt sätt och inte massa spring sitter du rätt säkert.
Klara du dig 2 år så har du gjort pengar väl värt straffet. Men mest troligt klarar du dig mycket längre om du inte är klantig. Jämfört med att råna en bank eller sälja annat så som jonk så går det inte att jämföra vinst kontra straff.
Ja nu får jag ge mig haha. Men så ligger det till i min värld i alla fall. Mest värt att sälja och riskera straff för alls överlag är att sälja grönt, punkt!