Citat:
Ursprungligen postat av
Millior
Det måste ha tillkommit något sista tiden som fick bägaren att rinna över o borde vara nåt som är kopplat just till honom. Man kan ju inte säga ”förtjänade inte du” om det handlar om sjukdom hos närstående 😣 kan han ha blivit anmäld för nåt typ i metoo anda eller nåt sånt o denna person anse att det är obefogat. Kan ju också vara delvis därför han fått jobba hemifrån om det varit under utredning. Spekulation så klart .......
Tror O öppnat sej för denne person och tex berättat om ev sjukdomar som drabbat familjen där han snart inte pallar mer allt om hans närmaste avlider orkar han inte fortsätta leva utan sin familj.
Stämmer dessa värsta scenarion runt familjens sjukdomar förstår jag nästan att det blev som det blev, nu låter det osannolikt att denna familj blivit så drabbade men det händer ibland och man frågar sej hur fan vissa kan bli drabbade av allt jävulskap på samma gång och hur dom orkar gå vidare.
Stämmer det att det är cancer som återkommit brukar de ofta vara kört andra svängen då det kan spridit sej till flera organ tex bukspottkörteln, verkar även som personer som varit ordentligt sjuka under behandling klarar sej bättre än dom som klarat jobba och inte märkt av behandlingen ofta fått tillbaka cancer och då har det varit obotligt.
Men men jag skulle vilja veta mer om mamman och framförallt om flickornas ev sjukdomar om det nu fanns nån allvarligare sjukdom? Barn som inte får/kan va med sina kompisar vet jag av egen erfarenhet mår dåligt och man mår riktigt dåligt som förälder då barn börjar prata om att vilja dö.