2018-01-14, 21:09
Medlem
Ett nytt inlägg av Q för ca 20 minuter sedan:

https://8ch.net/greatawakening/res/1.html#5

Citat:
Q !UW.yye1fxo 01/14/18 (Sun) 20:49:27 No.22
TRUST SESSIONS.
TG departure [HEC].
NOT to testify.
NOT needed to testify.
Think logically.
NO NEED to step down if needed to TESTIFY.
DO NOT chase MISINFO.
What ROLE might TG be walking into?
Who can WE TRUST?
RATS everywhere.
EVIL everywhere.
TRAITORS everywhere.
NO SUCH AGENCY - VITAL.
RAW INTEL - VITAL.
US MIL - VITAL.
SAFE COMMS - VITAL.
YOU, THE PEOPLE - VITAL.
Boards changed due to statements re: private comms - FALSE.
Boards changed due to failure to IDEN accurately.
Boards changed due to MISINFO.
Targeted approach to direct flow of info created.
MESSAGE - VITAL.
CONTROL of MESSAGE - VITAL.
DELIVERY / RECEIPT of MESSAGE - VITAL.
MAJOR players here to distract, create doubt, and alter the direction.
SC: MISINFO everywhere.
SC: MISINFO from past reliable sources.
SC: AXIS OF EVIL can & will return FIRE [is].
SC: Seek immediate [F9-Sx_VB8239].
SC: CONF_y
Q
Citera
2018-01-14, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
På fel flyg - en snabb googling:

Where am I?
When flyers end up in the wrong cities
https://www.economist.com/blogs/gulliver/2017/05/where-am-i

9 People (and Flights) Who Ended up at the Wrong Airport
https://www.oddee.com/item_99048.aspx

Is It Possible to Accidentally Board the Wrong Plane? Yes.
https://www.cooktravel.net/is-it-possible-to-accidentally-board-the-wrong-plane-yes/

Apparently People Still Board the Wrong Flight All the Time
https://www.huffingtonpost.com/map-happy/apparently-people-still-board-the-wrong-flight-all-the-time_b_8160184.html (oh no - huffington post igen)

Air France Passenger Gets on Wrong Flight, Ends Up in a Different Country
https://www.cntraveler.com/story/air-france-passenger-gets-on-wrong-flight-ends-up-in-a-different-country

New Plymouth-bound passenger ends up on wrong plane and lands in Tauranga
https://www.stuff.co.nz/travel/travel-troubles/76673021/new-plymouthbound-passenger-ends-up-on-wrong-plane-and-lands-in-tauranga

Man boards wrong flight and ends up 8,500 miles from home
https://www.thetimes.co.uk/article/man-boards-wrong-flight-and-ends-up-8-500-miles-from-home-7kln5tzvl

Man boards wrong flight, lands in Vegas despite having correct boarding pass
http://www.news.com.au/travel/travel-updates/incidents/man-boards-wrong-flight-lands-in-vegas-despite-having-correct-boarding-pass/news-story/886dc897f15d6d9e67a3378fded5d821

How common is it for airline passengers to accidentally get on the wrong plane?

I have personally witnessed this happen a few times a year for the last few years. And I generally fly domestically inside the US from large airports with modern boarding equipment and procedures, so I'm not going to regale you with stories of paper boarding and multi-plane jetways. Note: I fly nearly 100 flights per year
https://www.quora.com/How-common-is-it-for-airline-passengers-to-accidentally-get-on-the-wrong-plane

Jet2 boarding pass blunder allows two 'disorientated' passengers to embark wrong flight
http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/jet2-boarding-pass-blunder-allows-9354802

Varför hakar du upp dig på om det händer att folk hamnar på fel flyg? Du vet mycket väl att det är inte det anmärkningsvärda. Det anmärkningsvärda är att vända ett plan efter flera timmars flyg, över halva vägen avklarad, sedan borda med poliser, förhöra passagerare, efter att ha landat planet avlägset från terminalen. Det händer bara inte för en felbordning.

Du är ju uppenbarligen inte dum, så jag tar det som att du navelskådar enbart för att "få ha rätt" och försöker hoppa på små oviktiga detaljer bara för att avleda från det du inte kan förklara.
Citera
2018-01-14, 21:31
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norsk80
Den roligaste hittills (tycker jag)
19/12 skriver Q

Fox3 är Natospråk för luft till luft missiler, tex AMRAAMS
SPLASH är kodord för bla. en vällyckad nerskjutning
12/1 Twittrar Julian Assange ett schackspel, som visar sig vara från ett känd parti mellan Capablanca och Marshall i 1918. Nästa drag? QF3 (Q FOX3)

Dagen efter går larmet på Hawaii om ett ballistisk missil som är på väg, som senare visar sig vara "falskt larm".
Teorin är nu att CABAL har försökt att "false-flagga" ett kärnvapen attack från NK mha en ubåt, men att Amerikanske myndigheter visste om planen och sköt ner missilen.

Like a fucking James Bond movie
Fram med popcornet, något säger mig att vi inte har sett slutet än.

Ja det finns mycket roligt att leta fram om man läser Q och nyheterna. Hur som så är vi väl på målrakan och vi får väl se vad som händer och OM något händer. Förra veckan bjöd på en hel del intressanta saker och att det är fullständigt kaos på andra sidan Atlanten är utom debatt.

Ni som anser att detta är fejk får gärna delge en teori om vad det skulle kunna vara samt även försöka debunka saker som ovan. Jag är inte religiös och försöker hitta information och förklaringar till Q-meddelanden som INTE tyder på att han är den har utger sig för att vara men det finns en hög med komplicerade samband som jag inte lyckats slå hål på och där slumpen är helt orimlig som förklaringsmodell. En väldigt intressant sak är att det inte finns några seriösa debunkers varken här eller i övriga forum på internet trots att det är en "konspiration" som tar väldigt mycket plats, detta är mig veterligen första gången något sådant sker.

Är det någon som har, eller läst, en vettig förklaring till vad Q är om han nu inte är den man tror att han är? Någon som kunnat slå hål på exempelvis markers?
Citera
2018-01-14, 21:34
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dompan75
Varför hakar du upp dig på om det händer att folk hamnar på fel flyg? Du vet mycket väl att det är inte det anmärkningsvärda. Det anmärkningsvärda är att vända ett plan efter flera timmars flyg, över halva vägen avklarad, sedan borda med poliser, förhöra passagerare, efter att ha landat planet avlägset från terminalen. Det händer bara inte för en felbordning.

Du är ju uppenbarligen inte dum, så jag tar det som att du navelskådar enbart för att "få ha rätt" och försöker hoppa på små oviktiga detaljer bara för att avleda från det du inte kan förklara.

Jag tror jag blev lite ivrig när jag letade källor och missade att de skulle vända halvvägs, det har du helt rätt i. Sorry för det. Jag får försöka hitta lite källor på turn arounds om jag kan istället.
Men under tiden - har du någon aning om vilka plan det talas om här i tråden, utöver Chrissy Teigens som är det enda jag hittat i nyheterna (vilket kanske inte är så konstigt med tanke på vem hon är)?
Jag tror säkert att det är riktiga händelser, det är bara lite konstigt att ingen verkar känna till dem.

Edit - hittade troligen en av de 5: https://www.google.se/amp/amp.travelandleisure.com/airlines-airports/jetblue-flight-logan-airport-odor%3fsource=dam
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-01-14 kl. 22:07.
Citera
2018-01-14, 22:00
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
"vi" ?

Menar du att MSM skulle rapportera om något som är går emot deep state, tror inte det. Man behöver läsa lite om hur de kan dra igång Marshal Law, då är det lättare att förstå.
Jag vet heller inte om det stämmer men det är mycket som pekar på det men som sagt, allt trump gör det får man läsa om på andra ställen än att leta bland MSM nyheter

Vi som i att det var något som togs upp tidigare i tråden där det visade sig att det skedde ett missförstånd kring vad Trump hade gjort och vi hade hört om det på sociala medier och av folk som försöker lämna USA om det skulle råda krigslagar i USA istället för de civila då det skulle betyda att militären aktivt agerar som poliser och folk skulle ställas inför krigsrätt istället för att ställas inför en civil domstol med civila lagar
Citera
2018-01-14, 22:09
Medlem
Megastyliss avatar
Citat:
Q !UW.yye1fxo 01/14/18 (Sun) 21:18:16 No.23
BEWARE of MAJOR FALSE FLAG attempts this week.
KNOW your surroundings.
CHANGE OF NEWS CYCLE WILL BE NEEDED.
ABILITY to ATTACK LIMITED>[ISIS on LIFE SUPPORT]
Tactics shift to threats and hostages to obtain rogue_ops.
SILENCE [187] - no risk [no capture - dead on arrival].
SILENCE [LV]?
SILENCE [LV witnesses]?
SILENCE [LV-FBI]?
SILENCE WILL NOT LAST FOREVER.

TRUST.
Q

Den fetade delen handlar om Las Vegas-skutningen.
Citera
2018-01-14, 22:10
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Och ändå verkar ni som följer Q så osäkra på dessa stringers så ni inte ens är överens om när de förekommer?
Söker man på stringers på nätet hittar man inte mycket till förklaring heller.
Men ja, det stämmer att jag inte visste vad stringers är - jag har inte följt Q alls även om många här verkar tro det. Det är liksom därför jag frågar om bevis för påståenden som att Q skulle ha förutspått arresteringarna i S-A och andra påståenden.
Tyvärr verkar ni ju inte ha särskilt mycket svar dock. Konstigt hur så många kan vara övertygade om Qs förträfflighet utan att kunna visa varför..

Det finns inget kollektiv där du kan projicera på individer saker de inte sagt eller gjort.

SA purge hände dagarna innan Q så det går självklart inte att bevisa.

Vad är det du känner att det finns för specifika frågor som ingen svarar på?

Citat:
På twitter är det många som svamlat om både omedelbar schackmatt och schackmatt inom tre drag. Båda är förstås fel och partiet är inte på något vis avgjort i den ställning som visas. Både svart och vit kan vinna.

Jag använder inte Twitter. Det är väl bara om det är en random schackmatch det är intressant när var och hur man kan ställa schackmatt, det här refererade till en äldigt specifik match och då är självklart de enda intressanta vilka drag som faktiskt gjordes, inte vilka som potentiellt kunde ha gjorts.
Citera
2018-01-14, 22:18
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megastylis
Den fetade delen handlar om Las Vegas-skutningen.

Förundersökningen kanske blir officiell?
Citera
2018-01-14, 22:21
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Jag använder inte Twitter. Det är väl bara om det är en random schackmatch det är intressant när var och hur man kan ställa schackmatt, det här refererade till en äldigt specifik match och då är självklart de enda intressanta vilka drag som faktiskt gjordes, inte vilka som potentiellt kunde ha gjorts.
Visst, men vad betyder det? Matchen ifråga avbröts 6 drag innan faktisk schackmatt (självklart visste båda parter att det var oundvikligt), så man kan ju lika väl hävda att det är ett tecken på en överenskommelse eller t.o.m att ingen ”hög pjäs” kommer offras... det är så vagt så vad som än händer kommer folk kunna tyda det till ett ”vad var det vi sa!!”..
Citera
2018-01-14, 22:27
Medlem
Megastyliss avatar
Citat:
Q !UW.yye1fxo 01/14/18 (Sun) 06:10:46 No.19

MSM Fake News Awards.
Are you prepared?
MEMES/POSTS.
Organized and coordinated?
POTUS may reTWEET one or more.
READY FOR LAUNCH?
SHOW the WORLD.
SHOW the WORLD the TRUTH.
OPEN THEIR EYES.
DON'T LET POTUS SUFFER FROM THE SOROS/LOSER BOTS THAT CONTINUALLY FLOOD.
MAKE THE FAKE NEWS AWARDS YOUR 1ST ORGANIZED TWEET STORM DAY.
MAKING AMERICA GREAT AGAIN!
Q

Nu den 17/1 ska det bli "krig" på twitter och ämnet gäller Fake News
Citera
2018-01-14, 22:46
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Visst, men vad betyder det? Matchen ifråga avbröts 6 drag innan faktisk schackmatt (självklart visste båda parter att det var oundvikligt), så man kan ju lika väl hävda att det är ett tecken på en överenskommelse eller t.o.m att ingen ”hög pjäs” kommer offras... det är så vagt så vad som än händer kommer folk kunna tyda det till ett ”vad var det vi sa!!”..

Ingen VET ännu och det spelar ingen roll heller. Du kan inte avfärda detta på basis av att vissa saker är obevisade än så länge när det finns bevis på en rad saker som du helt ignorerar. Förklara hur marker och tweetsen är en diffus shoe-in, Q säger att om x minuter kommer Trump tweeta detta och det gör han, på exakt minutangivelse. En del markers har dessutom flerstegs autencitet vilket i prncip är omöjligt via slumpen. Jag har inte hittat någon som kan slå hål på det och det bör väl väga långt mycket mer än schackhistorien som "bara" är ännu en tillfällighet i mängden.
Citera
2018-01-14, 22:47
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megastylis
Nu den 17/1 ska det bli "krig" på twitter och ämnet gäller Fake News

Stortrollet Trump har ju utlyst fake news awards den 17:e hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto