Citat:
Ursprungligen postat av
Okapihjord
Här talas om piller. Vilken typ av piller skulle det vara, och var skulle de fått tag i dessa? Åtminstone i Sverige finns mig veterligen inga förskrivningsbara piller man dör av i lugn och ro. Sömnmedicin såsom Stilnoct eller bensodiazepiner är inte dödliga ens i stora mängder har jag för mig.
Allt du kan tänka dig finns på darknet, sätter man sig in i hur man gör för att beställa och hitta en svensk sida så går det på en timme tills man kan beställa. Starka morfintabletter och tung benso finns och skickas diskret inrikes utan problem. Finns trådar om det på flashback. Finns en "självmordstråd" under Övriga droger också där man kan få tips om vad man ska ta och vilka doser för att dö.
Överdrivet enkelt om man bara vill.
Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Du kan beställa vad som helst på nätet och få det hemskickat. Framförallt piller som inte ännu är narkotikaklassade. Men jag tror inte det handlar om piller. Jag tror det handlar om injektioner. Framförallt på döttrarna. Ett par sömnpiller till maten ("ta de här vitaminerna") och när de sover djupt, en injektion av något. Kan vara narkotika eller något så enkelt som glykol.
Man kan injicera piller utan problem. Även det kan man få "lära sig" här på forumet med bra steg för steg guider.