2018-01-14, 14:01
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigHulk
Dom har stängt möjligheten att skicka in KYC-form, vilket behövs för att bli white listed.

Jag är med och tänkte skicka ett par NEO när dom öppnar upp inatt
Okej typiskt. Har skickat ansökan om whitelist på crowdmachine och thebeetoken. Har hört bra om dom också.
Citera
2018-01-14, 14:10
Medlem
Ven kommer nog bli ett av de bättre detta år. Otroligt stor potential i det altcoinet. Rebrand i slutet av februari, masternodes. Kapad supply. Och nu nyheten om nytt samarbete idag.

Neo är min lilla favorit, hängt med sedan antshares och ser inte att 4siffrigt dollarvärde mot årets slut är omöjligt nu när fler och fler ansluter sig till neo contracts.
Citera
2018-01-14, 14:45
Medlem
Dessa "breaking news!!!" som skulle komma ut om htmlcoin idag var ju inte annat än att man nu kan tradea html med LTC, BCH osv på någon random exchangesida.. Snacka om att hypea något som folk egentligen inte bryr sig om. Förhoppningsvis kommer det ordentliga nyheter om html snart.
Citera
2018-01-14, 15:07
Medlem
BigHulks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femfemfemfem
Dessa "breaking news!!!" som skulle komma ut om htmlcoin idag var ju inte annat än att man nu kan tradea html med LTC, BCH osv på någon random exchangesida.. Snacka om att hypea något som folk egentligen inte bryr sig om. Förhoppningsvis kommer det ordentliga nyheter om html snart.

Precis! Blev lite besviken där. Men den STORA nyheten kommer istället på tisdag säger dom nu. Säljer av skiten, dom är oseriösa
Citera
2018-01-14, 15:14
Medlem
Asobis avatar
Citat:

Va? Tror du missat något. Det här om CB var inte ens nyheter, de retweetade det bara från CB som lagt till nya valutor, men HTML har man kunnat köpa där i evigheter (bara att nya tradingpar finns nu). De skrev redan igår/förgår att de pushat fram nyheten till veckan eftersom det blir en PR istället.

Nyheten handlar om ett nytt partnerskap, inte om något befintligt som CB. Ingen aning om vad dock, men håller mig positiv eftersom de aldrig tidigare gått ut på det här viset.

Vad tror folk om marknaden i allmänt? Känns som att den gått väldigt trög senaste två veckorna pga BTC's trend.
Senast redigerad av Asobi 2018-01-14 kl. 15:20.
Citera
2018-01-14, 15:25
Medlem
Har ni hört något om Basic Attention token (BAT) , den är på 0,666 usd

grundaren är founder av javascript , co-founder av mozilla och firefox.

https://basicattentiontoken.org/
Citera
2018-01-14, 15:45
Medlem
Fancyfruits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winwon
Har ni hört något om Basic Attention token (BAT) , den är på 0,666 usd

grundaren är founder av javascript , co-founder av mozilla och firefox.

https://basicattentiontoken.org/

Känns ganska lovande med de två personerna som styrmän. Har dock gjort en stor dipp efter uppsvinget, tills idag.
Citera
2018-01-14, 15:48
Medlem
Citat:
Breaking news är uppskjutet: https://twitter.com/morcam2003/status/952032346399637504
Citera
2018-01-14, 16:20
Medlem
Hej alla ,

jag är inte så insatt i kryptovalutor, men vill investera i något som har potential o bli stor.

Jag läste och undersökte lite, hittade dessa som tydligen kan ha bra potential(som sagt jag är ingen expert, tänkte kolla ni känner till dessa)

Civic : 1,06usd
Verge: 0,1406 usd
Sratis: 18.61 usd
Basic Attention token: 0,66 usd
Substratum: 1,87 USD (gillade denna mkt, det handlar om fri internet, tex i Kina kan man inte gå in på google osv .. )
Bitdegree: 0,472 USD
Ubiq : 5,22 usd

Tacksam för svar
Citera
2018-01-14, 16:27
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winwon
Hej alla ,

jag är inte så insatt i kryptovalutor, men vill investera i något som har potential o bli stor.

Jag läste och undersökte lite, hittade dessa som tydligen kan ha bra potential(som sagt jag är ingen expert, tänkte kolla ni känner till dessa)

Civic : 1,06usd
Verge: 0,1406 usd
Sratis: 18.61 usd
Basic Attention token: 0,66 usd
Substratum: 1,87 USD (gillade denna mkt, det handlar om fri internet, tex i Kina kan man inte gå in på google osv .. )
Bitdegree: 0,472 USD
Ubiq : 5,22 usd

Tacksam för svar

Du är ny på det här och listar massor random coins men har heeelt missat Ethereum?
Citera
2018-01-14, 16:48
Medlem
Hej ,
Jag har köpt etherum ,
Känner till dom stora
Jag menar ”mindre ” som ska ha bra potential
Citera
2018-01-14, 16:52
Medlem
Hexen666s avatar
Funderar på att sälja av mina FUNs och återinvestera i Electroneum. Någon som vill övertyga mig att hålla på funfair ett tag till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in