Citat:
Ursprungligen postat av
ShadowStepz
Inte som jag märkte iaf. Båda var riktigt mån om den familj de hade, jag bodde hos de ungefär ett år och det märktes på de att de ville ha båda barnen. Vet inte riktigt hur man märker narcissistiska eller psykopatiska drag men jag märkte ingenting utöver det normala..
Du har en spännande bakgrundshistorik om man med det menar din posthistorik.
Citat:
Ursprungligen postat av
climasol
Du bekräftar i alla fall min bild att pappan var en mycket snäll och godhjärtad person. Mamman har vi inte fått så mycket information om.
Bara det faktum att de var fosterföräldrar visar att familjen var barnkär och stabil. De måste helt enkelt ha drabbats oerhört hårt av sjukdom. Någon annan rimlig förklaring finns inte.
Nu kanske vi inte ska lita så mycket på en användare, eller för att följa tråden till denna punkten, vi kanske inte ska försöka oss på att förstå vad han säger sig förstå.
Citat:
Ursprungligen postat av
Erik Öst
Ok håll dig till lagboken du men juridik och förnuft brukar många gånger inte korrelera.
Det är sällan jag anser att åsiktsregistrering är av godo men gällande sådana som dig tycker jag att man borde kunna registrera, har du barn blir det ännu läskigare. En person som anser att det någonsin är okej att avsluta sina barns liv. Du äcklar mig något oerhört.