2018-01-13, 01:47
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Hur var mamman och pappan som personer?

Hur längesen är det du bodde med dem?

11 år sen, jag flyttade därifrån när den yngsta var ungefär 3 månader(fick aldrig reda på varför).. Men de var bland den bästa familj jag nånsin varit hos.. Omtänksamma och verkligen lyssnade på en, vilket jag behövde starkt då.
Citera
2018-01-13, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
11 år sen, jag flyttade därifrån när den yngsta var ungefär 3 månader(fick aldrig reda på varför).. Men de var bland den bästa familj jag nånsin varit hos.. Omtänksamma och verkligen lyssnade på en, vilket jag behövde starkt då.

Hur var mamman?

Vem var varmast av dem?
Citera
2018-01-13, 01:51
Medlem
Citat:
Han har rätt. Allt för många i denna tråd ser inte skogen för alla träden. Det finns en enkel logisk förklaring med tanke på polisens uttalanden (trippelt mord och självmord), likväl får man läsa om den ena udda teorin efter den andra.
Jag överlåter till Polisen att slutföra denna utredning. Litar fullständigt på att de kommer att finna rätt rubricering. Men det var fint att få information om vilken sjukdom som flickorna kan ha haft.
Familjen borde fått rätt stöd i livet. Som sagt lätt att vara efterklok.
Citera
2018-01-13, 01:53
Medlem
statoil^s avatar
Citat:

Hur vet vi att du talar sanning?
Säger inte att du ljuger. Men det är en sån jäkla röra i den här tråden.
Citera
2018-01-13, 01:54
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Hur var mamman?

Vem var varmast av dem?

Jag skulle säga att det var pappan, men mamman kom inte långt därefter.
Citera
2018-01-13, 01:55
Medlem
nittonhundrafyras avatar
Citat:

Hur gammal var du själv när du fick flytta därifrån?
Citera
2018-01-13, 01:55
Medlem
Kumabjorns avatar
Citat:

Samma adress som den nuvarande? Vore väldigt behjälpligt om du kunde beskriva din tid där lite mer konkret för alla som försöker förstå hur det kunde hända.
Citera
2018-01-13, 01:56
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av statoil^
Hur vet vi att du talar sanning?
Säger inte att du ljuger. Men det är en sån jäkla röra i den här tråden.

Det är inget du kan veta, det är upp till dig om du vill lita på mig eller inte. Jag förstår hur du tänker, men jag har ingen anledning att ljuga om det.
Citera
2018-01-13, 01:57
Medlem
Citat:

Om det var 3 år som skiljde döttrarna så var den äldsta ungefär 3 år och 3 månader när du flyttade. Om de hade en ärftlig progressiv sjukdom så behöver inte symtomen ha börjat visa sig ännu. Det visar i alla fall att föräldrarna inte kan ha avstått från barn nummer 2 därför att de skulle vetat att det första barnet var sjukt.

Var bodde de när du var fosterbarn?
Citera
2018-01-13, 01:57
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullfitta
Du menar att båda barnen dog hemma samma dag. Ja isf kan jag förstå, kanske mamman upptäckte att de hade dött och tog sitt liv i sängen och sedan kommer pappan hem och tar sitt liv. Men sannolikheten?

Det kan också varit så att föräldrarna inte kunde se sina döttrars vägs ände innan det stora lidandet och därför valde att följa dom , det låter hårt, ÄNDA IN I DÖDEN! Jag tror ,om det är så, att jag gjort detsamma.
Jag vet inte ,som sagt, men vi får vänta och se vad utredningen säger.
Citera
2018-01-13, 01:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Det kan också varit så att föräldrarna inte kunde se sina döttrars vägs ände innan det stora lidandet och därför valde att följa dom , det låter hårt, ÄNDA IN I DÖDEN! Jag tror ,om det är så, att jag gjort detsamma.
Jag vet inte ,som sagt, men vi får vänta och se vad utredningen säger.

Fast då är det mord?
Citera
2018-01-13, 01:59
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nittonhundrafyra
Hur gammal var du själv när du fick flytta därifrån?

Jag var 21-

Citat:
Ursprungligen postat av Kumabjorn
Samma adress som den nuvarande? Vore väldigt behjälpligt om du kunde beskriva din tid där lite mer konkret för alla som försöker förstå hur det kunde hända.

Nej det var i GBG.

Finns inte så mycket att beskriva, det var en vanlig familj. Tror inget jag säger kan hjälpa er förstå varför det gick som det gick, för det är så ofattbart. Jag kunde inte ens tro det när jag läste om det.. Men jag gick i skolan ,tränade fotboll (hade inte Oskar som tränare), osv precis som vilken annan familj som helst..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in