2018-01-12, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Det med skadorna kan vara en tråd-sanning.

Helt klart. Ni som påstår de här skadorna, var har ni fått det ifrån?
Citera
2018-01-12, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tagmaster
Jag menar att det inte finns något som pekar ut pappan framför mamman.

Så då tror du att det är 85 procents chans att det är pappan och 15 procents chans att det är mamman?

Jag respekterar det tänkesättet.
Citera
2018-01-12, 22:35
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueenKorall
Lite märkligt att köpa ny bil i Okt 2017 om man inte tänker finnas med så länge till... Den Mitsubishi som står på uppfarten ( utan reg plåt just nu ) är inköpt i bolaget Okt 2017... Då tänker man väl finnas med ett tag...
Han hade sitt jobb två mil bort och det borde väl vara dit han åker oftast.
Det är inte utan att man undrar om skattejuristen i familjen hade haft synpunkter.
Citera
2018-01-12, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Helt klart. Ni som påstår de här skadorna, var har ni fått det ifrån?
Det var Intermittentexplosiv (moderatorn här) som fått ett pm av en s k säker källa att barnen och mamman låg i varsina sängar. Åtminstone flickorna skulle haft blåmärken och/blod på sig.

Jag kan verkligen inte verifiera några uppgifter - och allt som skrivs av s k säkra källor, skall nog tas med en rejäl skopa salt. Intermittentexplosiv har enbart vidarebefordrat de pm hon fått från dessa källor och står inte för dess sanningshalt, vilket hen gör rätt i.
Citera
2018-01-12, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Han hade sitt jobb två mil bort och det borde väl vara dit han åker oftast.
Det är inte utan att man undrar om skattejuristen i familjen hade haft synpunkter.
Det är inte två mil mellan Bjärred och Lunds universitet. Det är möjligen 10 km.
Citera
2018-01-12, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Som jag tidigare påpekat är det fullständigt osannolikt att två till synes normala föräldrar skulle vara så sjuka att de vill mörda sina barn.

Efter uppgifterna om att pappan drabbats av psykisk ohälsa under hösten är grunderna i fallet klart.

* Pappan är en störd individ som väljer att mörda sin fru och sina två barn.

Sedan kan man diskutera på vilket sätt pappan var störd.

Och du vet såklart att han var störd...?
Pajas !
Tänk mamman döda barnen !!
Det vet inte du... !
Citera
Medlem
Citat:
Lite märkligt att köpa ny bil i Okt 2017 om man inte tänker finnas med så länge till... Den Mitsubishi som står på uppfarten ( utan reg plåt just nu ) är inköpt i bolaget Okt 2017... Då tänker man väl finnas med ett tag...

Behöver inte alls ha varit köpt då. Jag skrev under ett leasingavtal för mitt företags nya bil i september -17. Oavsett vad som händer mig och mitt företag blir det ägare till bilen sommaren -18 då det är dags för leverans.

Med andra ord kan man ha skrivit på för bilen långt innan den levererades utan möjlighet att ångra sig.
Citera
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Å andra sidan kan en mörk tanke dyka upp på ett ögonblick. Några dagar så kan det vara kört.
Hur många självmord tror du händer pga stundens ingivelse?
Massor.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det var Intermittentexplosiv (moderatorn här) som fått ett pm av en s k säker källa att barnen och mamman låg i varsina sängar. Åtminstone flickorna skulle haft blåmärken och/blod på sig.

Jag kan verkligen inte verifiera några uppgifter - och allt som skrivs av s k säkra källor, skall nog tas med en rejäl skopa salt. Intermittentexplosiv har enbart vidarebefordrat de pm hon fått från dessa källor och står inte för dess sanningshalt, vilket hen gör rätt i.
Nej, det har jag aldrig framfört. Fake.
Citera
2018-01-12, 22:38
Medlem
Citat:

Varför då? Att köpa ny bil är en usel investering på sikt. Fast om man ändå ska dö så spelar ju inte det någon roll.
Citera
2018-01-12, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fialotta123
Enligt en lärare jag känner på en av döttrarnas skola (Bjärehovskolan) led hon av narkolepsi.

Ännu en "säker källa"
Ännu en vild gissning
Citera
2018-01-12, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nej, det har jag aldrig framfört. Fake.
Då ber jag om ursäkt. Då måste det vara nån annan som fått pm om det. Sorry.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in