2018-01-12, 14:12
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Han har väl gått till OG på free transfer. Ni är väl inte perfekta heller? Det var ju inte längesedan ni försökte värva en våldtäktsman.

Vem tänker du på? Är det galgmannen från gnaget?
2018-01-12, 14:14
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Vem tänker du på? Är det galgmannen från gnaget?

Ja.
2018-01-12, 14:17
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ja.

Han var ju tvingad av sina sorkkumpaner. Tror faktiskt det fortfarande är standard med den sortens nollning i deras ungdomslag.
2018-01-12, 15:01
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Och vad exakt gör att du kan säga att det aldrig kommer hända i AIK, det är ett rent skitsnack det kan hända i vilken klubb som helst, speciellt när man tar in afrikaner o gudarna ska veta att ni i AIK har haft er beskärda del av negrar som inte betett sig dock i andra sammanhang än sex med minderårig.
Tänk dock på en sak i fallet Sarfo sakerna hände innan han kom till malmö o han har varit avstängd från allt i mff i över ett halvår, vilket troligen är längre än hans eventuella fängelsestraff skulle bli om han befinns skyldig i rättegång, så nog har han blivit straffad alltid. Jag vill aldrig se han göra en match i malmö-tröjan igen men att hålla han avstängd från träning går inte då det finns kontrakt o tro mig han lär nog aldrig spela en match till i ljusblå tröja. Förhoppningsvis säljs han till afrika snart eller nåt annat skitland eller byts mot nån ung talang. Ja albornozfallet sköttes inte bra det kan jag säga, men i det här fallet har mff skött det exemplariskt, dom kan enligt lag inte hålla honom avstängd längre då han inte är dömd och har ett kontrakt med klubben, därmed inte sagt att han kommer spela matcher för dom. Fy fan vad jag hoppas det händer i AIK snart också för det lär hända i fler klubbar när allt fler småtjejer springer o stalkar sina favoriter på sociala medier o särar på benen för dom. Jag kan garantera att många fler spelare i allsvenskan haft sex med minderåriga än albornoz och sarfo, det har bara inte kommit fram och anmälts utan tjejerna har hållt tyst om det.
Öm punkt much? Jävla pedofilförening är vad ni är.
2018-01-12, 17:21
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Och vad exakt gör att du kan säga att det aldrig kommer hända i AIK, det är ett rent skitsnack det kan hända i vilken klubb som helst, speciellt när man tar in afrikaner o gudarna ska veta att ni i AIK har haft er beskärda del av negrar som inte betett sig dock i andra sammanhang än sex med minderårig.
Tänk dock på en sak i fallet Sarfo sakerna hände innan han kom till malmö o han har varit avstängd från allt i mff i över ett halvår, vilket troligen är längre än hans eventuella fängelsestraff skulle bli om han befinns skyldig i rättegång, så nog har han blivit straffad alltid. Jag vill aldrig se han göra en match i malmö-tröjan igen men att hålla han avstängd från träning går inte då det finns kontrakt o tro mig han lär nog aldrig spela en match till i ljusblå tröja. Förhoppningsvis säljs han till afrika snart eller nåt annat skitland eller byts mot nån ung talang. Ja albornozfallet sköttes inte bra det kan jag säga, men i det här fallet har mff skött det exemplariskt, dom kan enligt lag inte hålla honom avstängd längre då han inte är dömd och har ett kontrakt med klubben, därmed inte sagt att han kommer spela matcher för dom. Fy fan vad jag hoppas det händer i AIK snart också för det lär hända i fler klubbar när allt fler småtjejer springer o stalkar sina favoriter på sociala medier o särar på benen för dom. Jag kan garantera att många fler spelare i allsvenskan haft sex med minderåriga än albornoz och sarfo, det har bara inte kommit fram och anmälts utan tjejerna har hållt tyst om det.
Du är inte den skarpaste kultingen i griskullen du härstammar från va? Ärvt intellektet från mammagris och inte Pappa grisfarmare kan jag tro?

Att det är föreningens agerande efter att pedofilen åkt dit jag syftade på torde även den mest trögfattade ha begripit trodde jag i min enfald men du herr mongoloid motbevisade mig.

Ni låter en våldtäktspedofil smutsa ner er tröja och sköld för fucking andra gången!!! Ni är smuts och all den lilla respekt som någon någonsin har haft för er är för evigt borta.

Vidriga vidriga pedofilförening.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
2018-01-12, 17:48
Medlem
MrSkargards avatar
Jesper Jansson och hans kompisar i Bajens styrelse vill ha ett lugnt medlemsmöte utan kritiska frågor och har av den anledningen läckt det här till skvallersajten FotbollDirekt. Vem är den vuxna mannen som började lipa?
2018-01-12, 18:25
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Jesper Jansson och hans kompisar i Bajens styrelse vill ha ett lugnt medlemsmöte utan kritiska frågor och har av den anledningen läckt det här till skvallersajten FotbollDirekt. Vem är den vuxna mannen som började lipa?
Bör vara Degerlund eller Bengtsson? Jag gissar på den förstnämnda. Grinbajen.
2018-01-12, 18:30
Medlem
Citat:
Grin-DIF och nu Gnäll-Hif
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/rLWd9e/uppgifter-michelsen-anklagas-for-mobbning
2018-01-12, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balonzo
MFF ser inte mellan fingrarna på något sätt i det här fallet. Klubben kan rent juridiskt inte hålla Sarfo borta från sin arbetsplats innan eventuell dom har fastslagits.
Du kan väl förklara det arbetsrättsliga läget? Jag påstår att en arbetstagare har någon särskild rätt till att befinna sig på arbetsplatsen eller rätt att få utföra några arbetsuppgifter.
Arbetsgivaren bestämmer vad och när arbetstagaren ska göra sina arbetsuppgifter.
Arbetstagaren har rätt till ersättning enligt sina villkor.
2018-01-12, 18:47
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Du kan väl förklara det arbetsrättsliga läget? Jag påstår att en arbetstagare har någon särskild rätt till att befinna sig på arbetsplatsen eller rätt att få utföra några arbetsuppgifter.
Arbetsgivaren bestämmer vad och när arbetstagaren ska göra sina arbetsuppgifter.
Arbetstagaren har rätt till ersättning enligt sina villkor.

Nu har jag visserligen bara läst lite arbetsrätt, men just gällande branscher inom sport- och kulturvärlden så bör arbetstagarens rätt omfatta mer än bara rätten till ersättning. Spelaren har ett behov av att ha en vettig träningsmiljö på ett annat sätt än vad en vanlig arbetare har.

Jag säger inte att jag har rätt, men man ska nog passa sig för att analogisera "vanliga" arbetsrättsliga regler på spelarkontrakt.
2018-01-12, 23:24
Medlem
Signaturums avatar
Har varit stor komedi att följa Göteborg under denna dag. Både spelare och fans har skämt ut sig något sanslöst medans vi mästare bara njuter av spektaklet.

Når vi CL tror jag utan tvekan att Z återvänder för att avsluta sin resa genom toppklubbar inom Europeiska länder.
Allsvenskan 2019 kommer att vinnas på Walk over.
2018-01-12, 23:33
Medlem
Hittade en rätt intressant artikel om situationen och kaoset i Hammarby:
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/mobbningtendenser-hos-michelsen-i-hammarby/
Vad säger ni bajare om detta ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in