2017-12-19, 16:53
Medlem
Bluebeast72s avatar
Lite lustigt att Lhc fans fick han o dennes grupp ställa in.. Alt är inte röda rosor o va känd

http://www.lhc.eu/artikel/1h3wajbdp-30c01/ingen-joakim-och-arrhult-ikvall
Citera
2017-12-19, 17:20
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Lite lustigt att Lhc fans fick han o dennes grupp ställa in.. Alt är inte röda rosor o va känd

http://www.lhc.eu/artikel/1h3wajbdp-30c01/ingen-joakim-och-arrhult-ikvall

Det grövsta jag såg att folk skrivit var "pajas" och "ingen bra förebild för ungdomar." Känslig kille den där Jockiboi.
Citera
2017-12-19, 18:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Garnityr
Deras huvudsakliga inkomst hamnar i bolaget förstår ni väl. Om man tror att Jocke och Jonna hankar sig fram rent ekonomiskt så är man hopplöst ovetande om den samtid man lever i.

Fakta kvarstår, kolla hur mycket de deklarerat. De drar in ca 150 000 per månad tillsammans. Det är mycket pengar idag i nöjesbranschen. Många stora namn har nog bara halva den inkomsten.

Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Det grövsta jag såg att folk skrivit var "pajas" och "ingen bra förebild för ungdomar." Känslig kille den där Jockiboi.

Han gör allt detta för uppmärksamheten. En inställd spelning ger mer pr än en avklarad spelning. Han skulle aldrig gjort detta om det var på riktig spelning och inte bara nåt förjippo inför en hockeymatch.
Citera
2017-12-19, 18:12
Avstängd
Btw detta med LHC nu och Jockefjant så har klubben rätt. Om man ställer in så vinner hatet. Då kan folk få spelningar inställda hur lätt som helst. Klubben kan tänka 2-3 steg längre, men Jockefjant är ju känd för att bara kunna tänka ett halvt steg framåt. Jag hoppas alla arrangörer nu tar avstånd ifrån han och han skjuter sig i foten.

Angående att klubben kan ta bort kommentarer så är det inget som är värt att lägga resurser på. Ansvaret ligger på föräldrarna att lära ut sina barn att hat finns på natet men det är fel och inget att bry sig om.
Senast redigerad av 400Ben 2017-12-19 kl. 18:15.
Citera
2017-12-19, 18:26
Avstängd
Många besvikna barn nu också. Men självklart är detta inget Jocke bryr sig om. Han har ju dissat sina fans innan.
Citera
2017-12-19, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Btw detta med LHC nu och Jockefjant så har klubben rätt. Om man ställer in så vinner hatet. Då kan folk få spelningar inställda hur lätt som helst. Klubben kan tänka 2-3 steg längre, men Jockefjant är ju känd för att bara kunna tänka ett halvt steg framåt. Jag hoppas alla arrangörer nu tar avstånd ifrån han och han skjuter sig i foten.

Angående att klubben kan ta bort kommentarer så är det inget som är värt att lägga resurser på. Ansvaret ligger på föräldrarna att lära ut sina barn att hat finns på natet men det är fel och inget att bry sig om.

Med andra ord tycker du och klubben att de är okej o Nedvärdera och kränka 16 åriga artister
som äldre män har skrivit om henne då ?

Hoppas verkligen sponsorer vaknar o lämnar Det sjunkande skeppet LHC
Citera
2017-12-19, 18:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Risnas
Med andra ord tycker du och klubben att de är okej o Nedvärdera och kränka 16 åriga artister
som äldre män har skrivit om henne då ?

Hoppas verkligen sponsorer vaknar o lämnar Det sjunkande skeppet LHC

Nej det betyder inte automatiskt att jag och klubben tycker hat är okej. Alla med lite hjärnceller som kopplar vet att saker inte är svart eller vitt.

Jag skriver hur problemet ska lösas på ett bättre sätt men du verkade missa den delen.
Citera
2017-12-19, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nej det betyder inte automatiskt att jag och klubben tycker hat är okej. Alla med lite hjärnceller som kopplar vet att saker inte är svart eller vitt.

Jag skriver hur problemet ska lösas på ett bättre sätt men du verkade missa den delen.

Och nu har även LHC medgett att dom har gjort fel

LHC har varit för långsamma med att ta bort negativa kommentarer från sina officiella sociala medier. LHC vill be om ursäkt för detta då vi också fått reda på att våra gäster tagit illa vid sig på grund av det

finns mer info på deras H-sida

För en gångskull gjorde han faktiskt nått bra Jocke
Citera
2017-12-19, 19:13
Medlem
Cring3s avatar
Synd med hat, men tycker det är bra att det blev inställt. Varför ska de spela på en hockeymatch? Känns lite väl mycket jippo det där..
Citera
2018-01-01, 16:39
Medlem
fibbe123s avatar
Jockes bror verkar tappa håret

https://gyazo.com/42a3aa70a66e6659ed9b302342f4d227

https://gyazo.com/58b0d1fcf2efd86da3a8dc38d8e7fdbf

Gott nytt år!
Citera
2018-01-01, 17:56
Medlem
Harry_s avatar
Aftonbladet Plus

Youtube-profilerna Joakim ”Jockiboi” Lundell, 32, och Jonna Lundell, 23, mångdubblade sina inkomster mellan 2015 och 2016. Joakim gick från 28 100 kronor i månaden till 54 700 kronor medan hans fru Jonna gick från 8 500 till en genomsnittslön på 62 900 kronor i månaden.
Citera
2018-01-12, 18:27
Bannlyst
Har Joakim ett flashback konto här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här