2018-01-12, 05:18
Medlem
InflatableBoppos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Om du önskar aggression så gör du det. Inget jag önskar någon att bli attackerad. Dock kan jag förstå rädsla. Du förenklar en bild. En värld är inte svart/vit, en enorm gråskala finns. Människor har känslor som vi måste beakta.

Rymdkram.

Är det inte just det du önskar och kämpar för när du försvarar män som sexuellt ofredar och våldtar barn och kvinnor likt din älskling Arif Mo och gör allt för att få till asyl för män som begår brott i Sverige, motsägelsefullt säger Bull. Vi måste beakta våldtäktsmän, mördare, pedofiler och sexual predators känslor. Förklarar en del när du skriver att du är socionom. Oftast patrask som söker sig till socionomutbildningen samma patrask läste barn och fritid på gymnasiet.

Har du förresten ansökt om att ta hem Hussein Khavari? Han behöver börja gymnasiet nu.
Citera
2018-01-12, 09:22
Medlem
envackerblommas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Det är ingen pojke. Hans far uppger i FUP att han har två yngre bröder varav den yngste är 21 år.

Det sista du påstår får du visa en skärmdump på.
Två yngre systrar.
”Ändå stoppar ingen charaden”. Hanif Bali har läst FUP. svensk migrationspolitik verkar styras av aktivister på Migrationsverket.

https://m.facebook.com/hanif.bali/posts/10155272327915686
Senast redigerad av envackerblomma 2018-01-12 kl. 09:35.
Citera
2018-01-12, 18:29
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av envackerblomma
Två yngre systrar.
Ändå stoppar ingen charaden”. Hanif Bali har läst FUP. svensk migrationspolitik verkar styras av aktivister på Migrationsverket.

https://m.facebook.com/hanif.bali/posts/10155272327915686

Det handlar säkert om mycket pengar för de som driver HVB-hemmet. Enligt vad jag vet så bodde han i ett HVB-hem i Nacka. Jag har kollat och det finns två stycken HVB-hem för ensamkommande i Nacka. Det ena boendet heter Mensättra och det andra Villa Lidforss.

Jag misstänker att det rör sig om det sistnämnda. Det stod i något myndighetsdokument att han bodde i en villa. Enligt Wikipedia så är den arkitektritade villan mycket värdefull. Det måste ha varit traumatiskt att bo i det där villaområdet.

https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Villa_Lidforss
Citera
2018-01-12, 21:33
Medlem
Golonkas avatar
Läsningen av FUP är över 400 sidor skrämmande dokumentation över svenska myndigheters flathet och impotens. Hur fan tänker man när man låter en man som själv uppger sig vara 25 år gammal, belasta hårt prövade vårdinrättningar som BUP, familjehem och barn o ungdomsenhet vid socialförvaltningen? Är det någon som fortfarande tror att dessa inrättningar finns där för svenska ungdomar med behov? Glöm för fan det!

Den här knäppgöken, som alltså pissar och skiter på sig när han är i Sverige, men som uppenbarligen är vapenför nog att inrollera sig i någon sorts religiös milis under tiden han är hemma i Iran på besök, är ju ett riktigt praktexemplar på parasitismens allra fulaste utbredning.

Han har varit kompetent nog att leda ett arbetslag med svetsare i hemlandet, men här puttrar han omkring med vuxenblöja och leker McMurphy från Gökboet -och hela kretsen av dumsnälla bara hackar i sig skiten!

Skuggan faller MYCKET tung över Lasse-Maja från Medis (fick hon inte någon slags pris av svenska kyrkan nyss?) som helt klart bör ha haft kännedom om den här pajsaren trots att hon blånekar. Han har bevistat sittstrejken vid ett tiotal tillfällen och även övernattat, vilket framgår av FUP.

Hur kan det komma sig att man SIS-placerar en vuxen man misstänkt för mordförsök på polis? Varför sitter inte han på Kronoberg med fulla restriktioner? Varför sitter han och kladdar med terapeutisk fingerfärg och spelar playstation?

Vad fan är det för FEL på det här landet?
Citera
2018-01-12, 21:44
Medlem
Varangians avatar
Det är inte inbördeskrig i Afghanistan. Inte heller i Iran.

Så det är bara att åka hem. Hjälpa till att bygga upp sitt land.

En bra afghan behövs i Afghanistan, inte i Sverige.
Citera
2018-01-12, 21:51
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Läsningen av FUP är över 400 sidor skrämmande dokumentation över svenska myndigheters flathet och impotens. Hur fan tänker man när man låter en man som själv uppger sig vara 25 år gammal, belasta hårt prövade vårdinrättningar som BUP, familjehem och barn o ungdomsenhet vid socialförvaltningen? Är det någon som fortfarande tror att dessa inrättningar finns där för svenska ungdomar med behov? Glöm för fan det!

Den här knäppgöken, som alltså pissar och skiter på sig när han är i Sverige, men som uppenbarligen är vapenför nog att inrollera sig i någon sorts religiös milis under tiden han är hemma i Iran på besök, är ju ett riktigt praktexemplar på parasitismens allra fulaste utbredning.

Han har varit kompetent nog att leda ett arbetslag med svetsare i hemlandet, men här puttrar han omkring med vuxenblöja och leker McMurphy från Gökboet -och hela kretsen av dumsnälla bara hackar i sig skiten!

Skuggan faller MYCKET tung över Lasse-Maja från Medis (fick hon inte någon slags pris av svenska kyrkan nyss?) som helt klart bör ha haft kännedom om den här pajsaren trots att hon blånekar. Han har bevistat sittstrejken vid ett tiotal tillfällen och även övernattat, vilket framgår av FUP.

Hur kan det komma sig att man SIS-placerar en vuxen man misstänkt för mordförsök på polis? Varför sitter inte han på Kronoberg med fulla restriktioner? Varför sitter han och kladdar med terapeutisk fingerfärg och spelar playstation?

Vad fan är det för FEL på det här landet?

Det är fel beslutsfattare i landet och då blir det så här.
Citera
2018-01-12, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
Det är fel beslutsfattare i landet och då blir det så här.

Min vän, vi som ser människan röstade rätt. Det är en utmaning men vi löser den. Fatemeh vann pris igår som "Årets gräsrot" och hon är så stolt vilket hon bör vara, vår Malala. Amnesti nu! Annie Lööf, Höj Larsen, Schyman och Björklund samt Fridolin kräver stopp när det gäller massutvisningar av ensamkommande barn/unga.

#vistårinteut

Rymdkram.
Citera
2018-01-12, 22:07
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Min vän, vi som ser människan röstade rätt. Det är en utmaning men vi löser den. Fatemeh vann pris igår som "Årets gräsrot" och hon är så stolt vilket hon bör vara, vår Malala. Amnesti nu! Annie Lööf, Höj Larsen, Schyman och Björklund samt Fridolin kräver stopp när det gäller massutvisningar av ensamkommande barn/unga.

#vistårinteut

Rymdkram.
Den här flabbnacken är varken barn eller ung! Han är över 20 och då är man tammefan VUXEN? Liksom för övrigt 8 av 10 av de där ärkeparasiterna du hoppas få kuk av....

Lyft på burkan på Lasse-Malala så lär du se ett ludet jävla klockspel!

Rymdroundhouse rätt i plytet!
Citera
2018-01-12, 22:13
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:

#vistårinteut

Rymdkram.

Härligt!
Hur mycket gav de av sina ihopsamlade hundratusentals kronor till hjälpbehövande?

För alla som ska ska bidra
Ge är bättre än att ta
Citera
2018-01-12, 23:28
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:

#vistårinteut

Rymdkram.

Btw, du publicerar väl vilka välgörande ändamål pengarna alla svenskar skänkt till de som tiggt på offentliga platser.
Såklart du gör.
Citera
2018-01-13, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
Btw, du publicerar väl vilka välgörande ändamål pengarna alla svenskar skänkt till de som tiggt på offentliga platser.
Såklart du gör.

Nu handlar inte tråden om romer och fattiga i Rumänien min vän. Fatemeh,Amir och Arif har lyft frågan om osäkra bedömningar. Hazarer är villebråd i Iran och Afghanistan, dom dödas. Tänk dig själv på ett hav, en mor splittras från sina barn i vågorna, minns pojken Alan. Vi måste ta hand och rå om flyktingar, vi gjorde det med finska barn. Kanske är du för ung?

#vistårinteut

Rymdkram.
Citera
2018-01-13, 00:34
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Nu handlar inte tråden om romer och fattiga i Rumänien min vän. Fatemeh,Amir och Arif har lyft frågan om osäkra bedömningar. Hazarer är villebråd i Iran och Afghanistan, dom dödas. Tänk dig själv på ett hav, en mor splittras från sina barn i vågorna, minns pojken Alan. Vi måste ta hand och rå om flyktingar, vi gjorde det med finska barn. Kanske är du för ung?

#vistårinteut

Rymdkram.

Hade jag varit "fritt villebråd" i mitt hemland så inte fan hade jag åkt tillbaka dit.
Ja, vi gjorde det med finska barn men finnar är inte främlingar. Dom är förvisso inte att räkna som skandinaver men dom är nordbor och lika mycket vårt syskonfolk som danskar, norrmän och islänningar.
Det var liksom inga klungor av unga finska män som hängde runt i parkerna, rånade folk och sålde heroin.
Finland hade tagit emot svenskarna om rollen hade varit omvända. Det skulle inte Syrien, Iran eller Afghanistan göra.

Solidaritet är som respekt, det måste gå åt båda hållen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in