2018-01-10, 09:39
Bannlyst
jag är inte jätte insatt i just dessa 2, men antar att dom är ganska så seriösa.

jag sålde alla mins tron som nu ligger på ethereum. och har varit inne på både cardano och Stellar. Men ni som är pålästa om just dessa 2 när kan det vända för någon av dom? Har dom något på G?

Ja jag kan själv hitta information, men jag vet inte vad som är skitsnack och inte. nu går det så mycket snack om tron så jag vågar inte chansa och ha dom där. mvh
Citera
2018-01-10, 10:20
Avslutad
Tron har plagierat andra coins så jag skulle inte hoppas för mycket på den soptippen.

Cardano och Stellar är longterm så mitt råd är att du håller fram till 2019.
Citera
2018-01-10, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Tron har plagierat andra coins så jag skulle inte hoppas för mycket på den soptippen.

Cardanos DPoS är till stora delar också ett plagiat:
https://steemit.com/cardamon/@dan/peer-review-of-cardano-s-ouroboros

Och att det sen dessutom är ett vaporware av guds nåde behöver jag väl inte nämna ens..
Citera
2018-01-10, 11:03
Avslutad
Eos skulle jag sattsa mina slantar på, nördarna på reddit går bananas över eos.
Citera
2018-01-10, 11:32
Bannlyst
Citat:

Man börjar ju undra om det Tron skaparen lägger ut på Twitter bara är skitsnack.
Citera
2018-01-10, 12:23
Medlem
R.Victorianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbesvensson
Cardanos DPoS är till stora delar också ett plagiat:
https://steemit.com/cardamon/@dan/peer-review-of-cardano-s-ouroboros

Och att det sen dessutom är ett vaporware av guds nåde behöver jag väl inte nämna ens..

Varför länkar du inte Charles Hoskinsons blogpost där han besvarar vissa delar av det dan skriver, specifikt vilken approach de har när det kommer till utvecklingen av Cardano. Han kommer även att skriva en post där han besvarar allt som dan säger när han kommer tillbaka från sin affärsresa.

Och sen verkar du inte ha koll på vad vaporware ("av guds nåde" ) är, du har säkert sätt någon skriva det på /r/cryptocurrency och nu skriver du det på varje ställe du kan om varje projekt du ej är investerad i men som har potential.
Citera
2018-01-10, 12:30
Medlem
Powrs avatar
Citat:

Mycket snack om tron. Min fråga är hur den kan sitta på top20 om den är en soptipp?
Kanske FUD? Eller så kanske den är skit? Vem vet?
Citera
2018-01-10, 14:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Powr
Mycket snack om tron. Min fråga är hur den kan sitta på top20 om den är en soptipp?

Allt handlar om marknadsföring och 99% är skräp. Följ hype eller hjärta.
Citera
2018-01-10, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Victoriano
Varför länkar du inte Charles Hoskinsons blogpost där han besvarar vissa delar av det dan skriver, specifikt vilken approach de har när det kommer till utvecklingen av Cardano. Han kommer även att skriva en post där han besvarar allt som dan säger när han kommer tillbaka från sin affärsresa.

Och sen verkar du inte ha koll på vad vaporware ("av guds nåde" ) är, du har säkert sätt någon skriva det på /r/cryptocurrency och nu skriver du det på varje ställe du kan om varje projekt du ej är investerad i men som har potential.

Nja, faktiskt första gången jag skriver att något är vaporware ("scientific approach" ) och då har jag varit i krypto sen 2013 (se min posthistorik). Ledsen om du missade 1000x i ethereum etc. Går säkert att hitta liknande ökningar i nya projekt framöver, men i cardano lär du från denna nivå inte ens hitta 10x.
Senast redigerad av Tobbesvensson 2018-01-10 kl. 15:46.
Citera
2018-01-10, 16:15
Medlem
R.Victorianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbesvensson
Nja, faktiskt första gången jag skriver att något är vaporware ("scientific approach" ) och då har jag varit i krypto sen 2013 (se min posthistorik). Ledsen om du missade 1000x i ethereum etc. Går säkert att hitta liknande ökningar i nya projekt framöver, men i cardano lär du från denna nivå inte ens hitta 10x.

Bra comeback, strunta i att komma med något konkret och gissa att jag är ledsen för att ha missat value i ETH, du har verkligen besegrat mig! Jag är väldigt glad att Ethereum går bra, köpte 95st i slutet av maj -17 för knappt $200/st, nu har jag ca 60 kvar.
Citera
2018-01-11, 10:03
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powr

Följ Tron på r/cryptocurrency. Det är väl mer eller mindre fastlagt att Justin Sun inte har så mycket att komma med och att deras white paper var kopierat från två andra företags. Game.com innehåller endast cryptokitties och Justin Sun är en megafon utan dess like.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in