2018-01-10, 00:01
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Affane är ej startspelare.... Men ser gärna att Bilal Hussein får chansen under försäsongen sedan värva en central mittfältare om han ej är redo. Sedan vill ja se hur Yasin funkar som central mittfältare. Även se Silva där. Om AIK skulle värva någon mittfältare hoppas jag på Eddahri
Skrev aldrig att det var trovärdigt tror ej på det själv mvh
Skulle han kunna vara och tror det är planen. Visserligen har han gjort förvånansvärt lite avtryck trots att han varit i AIK i två säsonger nu men jämför han med Saletros som debutera 2013 och det snackas fortfarande om potentialen, anledningen till det snacket är för att han inte är redo och hur mycket tålamod ska man egentligen behöva? Visst kanske han kan va en habil allsvensk spelare när han är 28 men mycket högre än så kommer han aldrig nå.
Citera
2018-01-10, 04:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Affane är ej startspelare.... Men ser gärna att Bilal Hussein får chansen under försäsongen sedan värva en central mittfältare om han ej är redo. Sedan vill ja se hur Yasin funkar som central mittfältare. Även se Silva där. Om AIK skulle värva någon mittfältare hoppas jag på Eddahri
Skrev aldrig att det var trovärdigt tror ej på det själv mvh

BW har sagt att vi letar en innermitt till så klara är vi inte. Silva har sagt att han är värvad som anfallare så han ersätter som tur var inte Blomberg.

När det gäller Ekstrand så får han gärna komma och stanna i AIK i 10 år son Johansson, han är ungefär i den åldern Nisse var när han gick till AIK. Hoppas också på att det här senaste halvåret sänkt hans lönekrav så att han inte blir för dyr.

Affane är så bra att Mats Gren bjöd 0kr han platsar inte i dagens startelva.
Citera
2018-01-10, 05:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Ajdå. Låter ju ganska illavarslande. Att värva "damaged-goods" har vi fått nog av kan man tycka.

Minst sagt. Vad har han spelat typ 5 matcher på 3-4 år?

Väldigt riskfylld värvning och ska jag vara ärlig så förstår jag inte varför man ens funderar på den. Tror inte att hoppa mellan gräs och plats kommer hjälpa honom heller. Finns en anledning till att både Leeds och Göteborg tackade nej. Men ifall ni vill sätta sprätt på pengar så tänker inte jag klaga.

Ifall Ekstrand kommer så antar jag att Nyholm är på väg bort?
Citera
2018-01-10, 06:26
Avslutad
Vad tycker folket om att Jolley tar över Hammarby nu när han är ledig?
Citera
2018-01-10, 06:33
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Skulle han kunna vara och tror det är planen. Visserligen har han gjort förvånansvärt lite avtryck trots att han varit i AIK i två säsonger nu men jämför han med Saletros som debutera 2013 och det snackas fortfarande om potentialen, anledningen till det snacket är för att han inte är redo och hur mycket tålamod ska man egentligen behöva? Visst kanske han kan va en habil allsvensk spelare när han är 28 men mycket högre än så kommer han aldrig nå.
Affane var väl tänkt som en startspelare, men har av naturliga skäl inte spelat till sig en. Ser väldigt loj ut i 60% av matcherna han spelat. Tråkigt, men han får gärna frigöra lite löneutrymme. Ser gärna att Bilal får A-lagskontrakt och lånas ut till Vasalund. Samma med Albin linner.
Citera
2018-01-10, 07:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
BW har sagt att vi letar en innermitt till så klara är vi inte. Silva har sagt att han är värvad som anfallare så han ersätter som tur var inte Blomberg.

När det gäller Ekstrand så får han gärna komma och stanna i AIK i 10 år son Johansson, han är ungefär i den åldern Nisse var när han gick till AIK. Hoppas också på att det här senaste halvåret sänkt hans lönekrav så att han inte blir för dyr.

AIK skrev att potential att spela mittfällt.. Ekstrand kommer nog ej stanna i 10 år
Citera
2018-01-10, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Låter väl lagom sexigt. Men helt ärligt har jag inga önskemål just nu, tycker alla namn som poppar upp är lika ointressanta.

Skulle inte förvåna mig om vi går och kniper en topplacering i Allsvenskan i år efter allt kaos, den här klubben är så orimlig.
Citera
2018-01-10, 08:23
Medlem
onzycs avatar
Tarik Elyounoussi till gnaget. Den är sjuk
Citera
2018-01-10, 08:52
Medlem
Istok91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onzyc
Tarik Elyounoussi till gnaget. Den är sjuk
Riktigt bra jobb av BW om han löser denna
Citera
2018-01-10, 09:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Tror han kan göra det bra i Bajen tyvärr. Afc blev ju något bättre
Citera
2018-01-10, 09:23
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2

Det har väl iofs mest med att göra att Häcken kunde fått honom för den summan då han längtade tillbaka till Göteborg och Gren inte ansåg att vi skulle betala mer.
Citera
2018-01-10, 09:44
Medlem
bagarn29s avatar
Enligt transfermarkt så kostade Fouad Bachirou MFF 700th€. Alltså strax under 7 mille
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in