Har följt tråden men inte skrivit något förrän nu, får tacka för tidigt tips om Raiblocks!
Nån som tror något om SwissBorg? I mycket stora drag: förmögenhetsförvaltning möter crypto. ICO stänger om 2 dagar, kommer till exchange (HitBTC) första februari.
Har följt tråden men inte skrivit något förrän nu, får tacka för tidigt tips om Raiblocks!
Nån som tror något om SwissBorg? I mycket stora drag: förmögenhetsförvaltning möter crypto. ICO stänger om 2 dagar, kommer till exchange (HitBTC) första februari.
så de erbjuder en slags fondförvaltning för folk utanför cryptovärlden genom att ta ett index på exempel de 20 coinsen med störst marketcap för att minska volatiliteten, eller har jag missuppfattat något?
Spännande att se om det skulle fungera med tanke på att jag tror ju inte att det minskar volatiliteten i sig
Håller ni kvar i HTML eller är det bara att ge upp typ? Jag köpte mest för att alla snackade om det, men hemsidan ser ut som ett skämt och priset dubblades för att sen rasa tillbaka till start efter ett dygn. Plus exchange sidan bleutrade är sketchy som fan, förlorade väldigt mycket på min trade.
Håller ni kvar i HTML eller är det bara att ge upp typ? Jag köpte mest för att alla snackade om det, men hemsidan ser ut som ett skämt och priset dubblades för att sen rasa tillbaka till start efter ett dygn. Plus exchange sidan bleutrade är sketchy som fan, förlorade väldigt mycket på min trade.
Jag har hållt mina Doges i 4 år så nog klarar jag av att hålla de här också
Du har inte förlorat något förrän du plockat ut det. Jag köpte 105k och de kommer ligga orörda.
Den ligger fortfarande dubbelt så högt som när jag köpte för 10 sat. Det vore rätt dumt att sälja såhär tidigt. Bara håll
Slappna av och sluta stirra dig blind på alla grader. Om 6 månader kommer du garva ihjäl dig.