2018-01-08, 20:23
Medlem
Har följt tråden men inte skrivit något förrän nu, får tacka för tidigt tips om Raiblocks!

Nån som tror något om SwissBorg? I mycket stora drag: förmögenhetsförvaltning möter crypto. ICO stänger om 2 dagar, kommer till exchange (HitBTC) första februari.
Citera
2018-01-08, 20:39
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Hur appcoin fungerar:
https://www.youtube.com/watch?v=HxCmcEyFPdg&feature=youtu.be
Citera
2018-01-08, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaThorulf
Hur appcoin fungerar:
https://www.youtube.com/watch?v=HxCmcEyFPdg&feature=youtu.be
Finns appcoin enbart på binance?
Citera
2018-01-08, 20:43
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConsultingZ

Den finns enbart på Binance men ryktas om en exchange till i veckan

Jag läste att det gick regristrera sig på Binance med referal link, vet ej om det är sant
Senast redigerad av GanjaThorulf 2018-01-08 kl. 20:46.
Citera
2018-01-08, 20:46
Medlem
felleboy90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConsultingZ
Yes
Citat:
Ursprungligen postat av Seaq
Har följt tråden men inte skrivit något förrän nu, får tacka för tidigt tips om Raiblocks!

Nån som tror något om SwissBorg? I mycket stora drag: förmögenhetsförvaltning möter crypto. ICO stänger om 2 dagar, kommer till exchange (HitBTC) första februari.

så de erbjuder en slags fondförvaltning för folk utanför cryptovärlden genom att ta ett index på exempel de 20 coinsen med störst marketcap för att minska volatiliteten, eller har jag missuppfattat något?

Spännande att se om det skulle fungera med tanke på att jag tror ju inte att det minskar volatiliteten i sig
Citera
2018-01-08, 21:18
Medlem
Håller ni kvar i HTML eller är det bara att ge upp typ? Jag köpte mest för att alla snackade om det, men hemsidan ser ut som ett skämt och priset dubblades för att sen rasa tillbaka till start efter ett dygn. Plus exchange sidan bleutrade är sketchy som fan, förlorade väldigt mycket på min trade.
Citera
2018-01-08, 21:22
Medlem
Sados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
Håller ni kvar i HTML eller är det bara att ge upp typ? Jag köpte mest för att alla snackade om det, men hemsidan ser ut som ett skämt och priset dubblades för att sen rasa tillbaka till start efter ett dygn. Plus exchange sidan bleutrade är sketchy som fan, förlorade väldigt mycket på min trade.

Jag har hållt mina Doges i 4 år så nog klarar jag av att hålla de här också
Citera
2018-01-08, 21:30
Medlem
Citat:

Du har inte förlorat något förrän du plockat ut det. Jag köpte 105k och de kommer ligga orörda.
Citera
2018-01-08, 21:33
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Den ligger fortfarande dubbelt så högt som när jag köpte för 10 sat. Det vore rätt dumt att sälja såhär tidigt. Bara håll
Citera
2018-01-08, 21:38
Medlem
FYI Binance stängde precis sin reg och kommer antagligen inte vara öppen en längre tid.
Citera
2018-01-08, 22:01
Medlem
fittslems avatar
Investerade nyss lite i DAT https://datum.org/

Den är ny på marknaden, gillar användningsområdet, bra road map, white paper, snygg sida, uppbackade och har redan synts en del i media.

Tror DAT långsiktigt kan vara en bra investering.

Vad tror ni?
Citera
2018-01-08, 22:01
Avslutad
Citat:

Slappna av och sluta stirra dig blind på alla grader. Om 6 månader kommer du garva ihjäl dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in