2018-01-08, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av used66
ingen har, fortfarande, givit ett exempel på någon som har varit bättre i vänsterback positionen. helt irrelevant om delph haft en mångårig karriär i city eller inte. ligans bästa vänsterback denna säsong.

Jag kan hålla med om att han har varit bäst hittils, den här säsongen. Jag anser dock inte att han har bäst högstanivå. Utav alla VB i Premier League är Delph inte den jag skulle vilja ha i mitt lag ifall vi skulle möta Bayern i en CL-semi. Således, är inte Delph den bästa VB i ligan, oberoende av hans prestationer hittils.

Danny Rose
Marcos Alonso
Sead Kolasinac
Leighton Baines
Ryan Bertrand
Alberto Moreno
Luke Shaw
Ashley Young

Alla dessa har en högre högstanivå än Delph som VB i mitt tycke. Sjukt att man behövde förklara det för dig.

Som svar på din fråga angående någon som har presterat bättre än Delph denna säsongen så är det Young, som fått hela 4 MotM’s.
Senast redigerad av YungSosa 2018-01-08 kl. 17:45.
Citera
2018-01-08, 17:48
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YungSosa
Jag kan hålla med om att han har varit bäst hittils, den här säsongen. Jag anser dock inte att han har bäst högstanivå. Utav alla VB i Premier League är Delph inte den jag skulle vilja ha i mitt lag ifall vi skulle möta Bayern i en CL-semi. Således, är inte Delph den bästa VB i ligan, oberoende av hans prestationer hittils.

Danny Rose
Marcos Alonso
Sead Kolasinac
Leighton Baines
Ryan Bertrand
Alberto Moreno
Luke Shaw
Ashley Young

Alla dessa har en högre högstanivå än Delph som VB i mitt tycke. Sjukt att man behövde förklara det för dig.

Som svar på din fråga angående någon som har presterat bättre än Delph denna säsongen så är det Young, som fått hela 4 MotM’s.

hur skall du ha det? du skriver att delph varit bäst hittills och avslutar med att Young varit det? vad äter du för piller?
Citera
2018-01-08, 17:55
Medlem
Citat:
hur skall du ha det? du skriver att delph varit bäst hittills och avslutar med att Young varit det? vad äter du för piller?

Young har bara spelat 9 matcher som VB, och du pratade vem som spelat bäst under hela säsongen. Delph har knappast stått för den enskilt bästa VB-prestationen av alla i Premier League. Dina ad-hominem argument tar dig ingenvart.
Citera
2018-01-08, 18:00
Medlem
used66s avatar
Citat:
Young har bara spelat 9 matcher som VB, och du pratade vem som spelat bäst under hela säsongen. Delph har knappast stått för den enskilt bästa VB-prestationen av alla i Premier League. Dina ad-hominem argument tar dig ingenvart.

vad svårt det var för dig att skriva rakt ut att delph varit bäst hittills. du behöver inte ursäkta dig mer. vi blev överens, även om du inte gillade att erkänna.

nu börjar du prata om den ENSKILT BÄSTA vänsterbacksprestationen. haha. sluta nu snälla...
Citera
2018-01-08, 18:05
Medlem
Citat:
vad svårt det var för dig att skriva rakt ut att delph varit bäst hittills. du behöver inte ursäkta dig mer. vi blev överens, även om du inte gillade att erkänna.

nu börjar du prata om den ENSKILT BÄSTA vänsterbacksprestationen. haha. sluta nu snälla...

Det var du som började sprida osanningar:

(FB) Allt om Engelsk fotboll 2017/2018
Citera
2018-01-08, 18:53
Medlem
Fantantonios avatar
Citat:
nu är du ju bara efterbliven. har delph presterat eller inte? att han i grunden är mittfältare vet alla. vi verkar vara överens om att han presterat på topp?
Snackar du om gubben?! Du hävdar han är ligans bästa vänsterback. Jag säger emot.

Sen var den ursprungliga frågeställningen huruvida Liverpool har tillräckligt bra vänsterbackar där jag sa NEJ.
Senast redigerad av Fantantonio 2018-01-08 kl. 18:57.
Citera
2018-01-08, 18:58
Medlem
Fantantonios avatar
Citat:

Danny Rose
Marcos Alonso
Sead Kolasinac
Leighton Baines
Ryan Bertrand
Alberto Moreno
Luke Shaw
Ashley Young

Glöm inte Ben Davies!
Citera
2018-01-08, 19:50
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantantonio
Snackar du om gubben?! Du hävdar han är ligans bästa vänsterback. Jag säger emot.

Sen var den ursprungliga frågeställningen huruvida Liverpool har tillräckligt bra vänsterbackar där jag sa NEJ.

vem är bättre? delphs insatser talar sitt tydliga språk. jag kommenterade efter ditt utspel om man utmanar med dessa backar att med delph som vänsterback vandrar man hem ligan.
Citera
2018-01-08, 19:52
Medlem
Fantantonios avatar
Citat:
vem är bättre? delphs insatser talar sitt tydliga språk. jag kommenterade efter ditt utspel om man utmanar med dessa backar att med delph som vänsterback vandrar man hem ligan.
Tycker definitivt att Marcos Alonso har varit bättre.
Citera
2018-01-08, 19:55
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantantonio
Tycker definitivt att Marcos Alonso har varit bättre.

respekterar din åsikt men var är Chelsea i tabellen? citys försvar har varit sargat av skador i princip hela säsongen, ändå skriver laget historia.
Citera
2018-01-08, 20:01
Medlem
Fantantonios avatar
Citat:
respekterar din åsikt men var är Chelsea i tabellen? citys försvar har varit sargat av skador i princip hela säsongen, ändå skriver laget historia.
Individuellt har Alonso varit bättre än Delph. Karln sitter redan på sex ligamål. Tycker även Ben Davies varit bättre. Delph spelar under en fantastisk tränare och lag och har därför kunnat ”surfa på den vågen”. Detta utan att förbise hans insatser! Men han har verkligen imponerat den gode Delph.

Tycker exempelvis att Otamendi och Stones varit riktigt bra, framför allt den sistnämnda. Walker är en av Europas ligans bästa högerbackar. Kompany är, dem få gångerna han kan spela, bra och Mangala har höjt sig. Hela kollektivet där bak imponerar.
Citera
2018-01-08, 20:01
Medlem
City får ju ta och presentera Alexis och Umtiti (he he) snart! Herrejävlar vilket lag de får
Tyvärr kan det få Agüero att lämna, men tycker inte man ska se honom som given i City längre. Han är väldigt ojämn och kan ha sagolika prestationer en match för att inte lyckas med nånting i nästa. Det går inte om man ska nå nya höjder i Champions League.

Alexis – Agüero – Jesus
De Bruyne – Fernandinho – Silva
Mendy – Umtiti – Otamendi – Walker
Ederson

Blir en fin line-up till Champions League-finalen!

Skämt åsido, Alexis kommer. Han får gärna bilda trio med Aguero och Jesus. Även om Sterling och Sané gör det fantastiskt bra så tror jag mer på den trion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in