2015-12-04, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loliraver
Sara, 18år, som är OK med det mesta(vissa saker kostar såklart mer pengar) är helt OK.

500:- tror jag hon brukar ta betalt.

Hur kan man kontakta henne? Har hon någon sida på internet?
Citera
2015-12-04, 14:13
Medlem
VARNING för LinaA som annonserar på Rosasidan. Hon är psykiskt instabil och en tickande bomb. Träffade henne för ca en månad sedan, men aldrig mer. Gör ett dåligt jobb och är endast fokuserad på sina onaturliga ballonger till bröst.
Ryktas även att polisen har lägenheten under bevakning efter anmälan av granne.
Citera
2015-12-27, 16:52
Medlem
Är väl ingen som är så korkad att man väljer LinaA? Räcker att skriva eller prata med henne så inser man snart att alla bestick inte finns i lådan. Bara att enas om ett pris är omöjligt. Hon hatar tyvärr det hon gör så det är synd om henne egentligen. Så hjälp henne genom att avstå.
Citera
2016-11-21, 21:48
Medlem
Någon som vet om Sanna är aktiv fortfarande? Syftar på hon som kallat sig slynan555 och Sannajkpg
Citera
2018-01-08, 17:39
Medlem
Är det helt dött i Jönköping numera?
Verkar inte finnas en enda tjej.
Citera
2018-01-10, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av n.lite

Saknar skarpt dem vackra proffsiga tjejerna vid pseudonym "Maya6" "JennaJ" "Maria" mfl.

Som svar på din fråga, så måste jag tyvärr bekräfta att det är ganska dött med piger som jobbar öppet.. Fortsätt att söka och du kommer att finna!
Citera
2018-02-14, 04:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zingowalla
Saknar skarpt dem vackra proffsiga tjejerna vid pseudonym "Maya6" "JennaJ" "Maria" mfl.

Som svar på din fråga, så måste jag tyvärr bekräfta att det är ganska dött med piger som jobbar öppet.. Fortsätt att söka och du kommer att finna!

Proffsiga i sin framtoning och exceptionella i sin hobby men glöm inte att de gjorde allt för sina egna ändamål. Bakom fanns tragedier, tablettmissbruk samt obotlig sjukdom. Vill inte nämna mer men det är till 99 procent ingen som säljer sig pga att sexet är skönt. M.
Citera
2018-02-14, 20:43
Medlem
Citat:

Finns nog en hel del smått och gott under ytan, sen hur man hittar dom vete tusan.
Citera
2018-03-19, 22:49
Medlem
Det finns en profil på Rosasidan som kallar sig för "miss_perfect" är det någon som träffat eller vet något om henne?
Citera
2018-06-07, 16:50
Medlem
Vill lägga in en varning för en tjej på rs som kallar sig amanda_se
Svår som fan att få kontakt med, till slut får jag kontakt med henne via skype. Hon säger sig erbjuda camshower och träffar, men svarar inte när man frågar om prisbild vid träff (hon har inte skrivit något på sin annons på rs). Hon undrar istället vart jag bor... osar katt lång väg här, troligtvis någon/några snubbar som lurar med camshower och ev utpressning när man ger adress. Om någon har träffat henne och kan bekräfta motsatsen vore det bra om ni berättar om det, men jag vågar inte chansa!

Jmk
Citera
2018-08-02, 22:46
Medlem
Citat:
Bumpar tråden lite och lägger in en kommentar om sexydisa1 på rosasidan.
Riktigt mysig tjej som vet vad hon gör, värt varenda öre!
Just nu är hon dock bortrest till september någon gång tror jag men rekommenderas starkt!!
Citera
2018-09-06, 08:12
Medlem
Jaså är hon så bra? Jag har funderingar på att testa henne när hon är tillbaka. Har lite kontakt med en ny som kallar sig Lena. Någon som testat? Verkar vettig och har en fin kropp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in